Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vasemmistolainen varastaa kaupasta?

Vierailija
25.01.2017 |

Siis oikeesti, oletteko sitä mieltä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki, se on vasemmiston parempaa anastamista joka ei kohdistu kauppiaaseen vaan rakenteisiin.

Vierailija
2/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollainen ajattelu ajaa tämän maailman perseelleen, vasemmistolainen on varas, siispä minun on äänestettävä oikeistoa, vaikka olen tyhmä köyhä duunari, paino sanalla tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

Vierailija
4/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollainen ajattelu ajaa tämän maailman perseelleen, vasemmistolainen on varas, siispä minun on äänestettävä oikeistoa, vaikka olen tyhmä köyhä duunari, paino sanalla tyhmä.

Jos vasemmistolaisella ei ole muuta tarjottavaa kansalle kuin se, että se on vasemmistolainen niin ehkä on parempi äänestää jotakuta joka lähtee siitä että valtaan päästyä ratkotaan tosielämän ongelmia eikä toteuteta ideologiaa.

Vierailija
5/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kauppias samaa mieltä?

Vierailija
6/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kauppias samaa mieltä?

kauppiaalta ei kysytä koska se on rikas kapitalistisika

Vierailija
7/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Heillä on niin ylevät aatteet että saavat tehdä mitä tahansa.

Kaikki ollaan tasa-arvoisia mutta vassarit ovat tasa-arvoisempia kuin muut.

Vierailija
8/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berner varasti valtion kassasta, siis maksoi kavereilleen, 331 000 euroa nolosti kuopatun liikenneverkkoyhtiön nimissä.

Vasemmistolainen myymälävaras tekee siis fiksusti jos alkaa oikeistolaiseksi konsultiksi.

Vierailija
9/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usan viikonloppumellakoissa riehuneet polttivat autoja, rikkoivat ikkunoita, suihkuttivat taloihin spraymaalia ja ryöstivät kauppoja.

Vierailija
10/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yksittäisen henkilön ominaisuudet vaikuttaisi siihen mikä on valtion tasolla parasta?

Vierailija
11/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yksittäisen henkilön ominaisuudet vaikuttaisi siihen mikä on valtion tasolla parasta?

Eli laki ei velvoita kaikkia?

Vierailija
12/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berner varasti valtion kassasta, siis maksoi kavereilleen, 331 000 euroa nolosti kuopatun liikenneverkkoyhtiön nimissä.

Vasemmistolainen myymälävaras tekee siis fiksusti jos alkaa oikeistolaiseksi konsultiksi.

Oliko tuo esimerkki vasemmistolaisesta järjenjuoksusta? Berneristä voi olla montaa mieltä mutta ei se ole valtion varojen varastamista jos tilaa konsulttiselvityksen tai useamman päätösten tueksi.

Vierailija
13/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa varastaa mutta kauppiaan saa varastaa asiakkailta päivittäin ilman että joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen. Väärin veloitus joka on siis rikos laitetaan erehdyksen piikkiin.

Vierailija
14/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko vasemmistolainen politiikka elää muiden rahoilla ja koko sen politiikka perustuu muiden rahojen avokätinen tuhlaaminen mitä mielisairaammin, esim. kaikessa perversiydessään jopa omien rahoittajiensa vahingoittamiseen.

Samoin se ei ole koskaan tuottanut yhteiskunnalle mitään hyvää, mutta sen sijaan vahingoittanut niin ihmisiä kuin yhteiskuntia.

Vasemmisto ideologialla on murhattu maailmassa yli 100-miljoonaa ihmistä.

Kyllä, vasemmisto on loiseläjä ja varas.

Vierailija
15/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas oikeistolainen fasisti säätää ihmisten kyttäämislakeja ja lakeja kuinka varastaa valtion kassasta.

Oikeistolaiset ovat pienimunaisia varkaita ja loisia.

Vierailija
16/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo esimerkki vasemmistolaisesta järjenjuoksusta? Berneristä voi olla montaa mieltä mutta ei se ole valtion varojen varastamista jos tilaa konsulttiselvityksen tai useamman päätösten tueksi.

Olet Bernerin tasoinen ajattelija. Kuinka kukaan muu kuin Sipilä ja Berner voi vakavissaan tarjota moista roskaa? Idioottimainen esitys, jonka varjolla veronmaksajien raha vaihtoi omistajaa. Maksa sinä Bernerin tuhlaamat rahat onnesta itkien jos olet fani, mutta älä käy minun lompakollani.

Annas kun arvaan, olet Sipilän kaivosrahoituksen tukija myös.

Vierailija
17/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Goldmanin sanoin: "Pyydä työtä. Jos et saa työtä, pyydä leipää. Jos et saa leipää, ota leipä."

Nälkäänsä saa tietenkin ottaa, eikä se ole mitään varastamista. Mutta varsinaisesti "vasemmistolaisuuden" kanssa sillä ei ole tekemistä. Suomessa toki näin epätoivoiseen tilanteeseen tuskin kukaan varsinaisesti joutuu.

Vierailija
18/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli laki ei velvoita kaikkia?

Miten helvetissä tulit tuollaiseen johtopäätökseen duunarin äänestämiskäyttäytymisestä?

Vierailija
19/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernerin projektiinsa käyttämä 300 000 oli kuitenkin aika halpa hinta, jos sillä päästään hänestä eroon.

En kyllä puhu puolueettomasti, kun minulla on veto vetämässä siitä, pysyykö B ministerinä edes kesään asti.

Vierailija
20/30 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma Goldmanin sanoin: "Pyydä työtä. Jos et saa työtä, pyydä leipää. Jos et saa leipää, ota leipä."

Nälkäänsä saa tietenkin ottaa, eikä se ole mitään varastamista. Mutta varsinaisesti "vasemmistolaisuuden" kanssa sillä ei ole tekemistä. Suomessa toki näin epätoivoiseen tilanteeseen tuskin kukaan varsinaisesti joutuu.

Emma Goldman eli aikana ja yhteiskunnassa jossa nykypäivän sosiaaliturvasta ei ollut mitään tietoa. Pysyäkseen hengissä ei kenenkään tarvitse nykypäivän Suomessa varastaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi