Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sisareni ELÄKE 3700€ kk

aidosti voh as inen
24.01.2017 |

Kyllä jurppii. Sisareni oli ajat töissä. Ja nyt tuollainen eläke. Hän oli töissä 65vuotiaaksi js töissä 41 vuotta

Itse olen kotiäiti kolmen nyt aikuisrn lapsen. Oma valintani mutta kyrpii että vaikka olen 3 veronmaksajan äiti saan muutaman satasen eläkkeen. Eikö eläkkeeseen voisi lisätä naisten määrää. Maho didateni saa kuudentonnin palkkansa jälkeen hyvän eläkkeen. Toivottavasti tesmenttas mulle😈

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lompakkoloisille ajateltavaa!!

Vierailija
2/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin kummoinen eläke ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko humalassa? Periaatteessa olen samaa mieltä että eläkettä voisi maksaa lapsimäärän mukaan ei pelkästään työhistorian.

Vierailija
4/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä eläke.

Vierailija
5/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun sisko tienasi työelämässä keskimäärin (nykyrahassa) 7000 e/kk viimeiset 15 vuotta ja ennen sitä noin 5500 e/kk. Ei ehkä ihan tavisnaisen palkkaa.

Vierailija
6/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisestä kuukausipalkasta menee noin 25% eläkemaksuja. Onhan se itsestään selvää, että paljon tienanneet myös saavat nuo rahansa takaisin.. Ja miksi ihmeessä lasten määrän pitäisi vaikuttaa siihen, jos kerran on itselleen maksanut rahat moninkertaisesti..

Vierailija
7/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ollut komea palkkakin siskollasi, ei siinä pelkästään 41v työhistoria riitä.

Vierailija
8/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oln ollut 34 v keskipalkkaisessa työssä, ja eläkelaskelma lupaa 1200 e kuukausieläkettä. Osa työsäolosta nuorena, josta ei silloin kertynyt eläkettä. Ja nyt elinajanodote leikkuri leikkaa eläkettä isosti.

Vierailija
9/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikisestä kuukausipalkasta menee noin 25% eläkemaksuja. Onhan se itsestään selvää, että paljon tienanneet myös saavat nuo rahansa takaisin.. Ja miksi ihmeessä lasten määrän pitäisi vaikuttaa siihen, jos kerran on itselleen maksanut rahat moninkertaisesti..

Juupa, 25% eläkemaksuja, 35% veroja, työttömyysvakuutusmaksu 26%, monet maksaa myös ammattiyhdistysmaksuja 18%, lisäksi matkakulut ja ajattele miten paljon menee tyylikkäisiin työvaatteisiin.

Vierailija
10/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija saa hävittäjälentäjän eläkettä 5000€/kk 25 vuoden työuran jälkeen. PItäisikö olla kateellinen? Miksei minusta ollut yritysjohtajaksi, lentäjäksi tai edes ylilääkäriksi? 

Hetkinen... Saammeko kukin kuitenkin ansiomme mukaan? Emme vissiin...

Vierailija
11/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun eläkeläiset saavat enemmän rahaa kuin kovan alan korkeasti koulutettu töissä...

Vierailija
12/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseksi todella hyvä eläke koska naisten keskieläke on noin 1400-1500e.

Itsekin saisin samanlaisen eläkkeen jos saisin tehdä töitä samalla palkalla vielä 20 vuotta . Pidän kyllä todella epätodennäköisenä. No onneksi kertymä on jo 2000e joten en nyt ihan onnetonta eläkettä saa vaikka töitä ei olisikaan.

Vierailija
13/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku kirjoitti:

Faija saa hävittäjälentäjän eläkettä 5000€/kk 25 vuoden työuran jälkeen. PItäisikö olla kateellinen? Miksei minusta ollut yritysjohtajaksi, lentäjäksi tai edes ylilääkäriksi? 

Hetkinen... Saammeko kukin kuitenkin ansiomme mukaan? Emme vissiin...

Isi on narrannut sinua, ei hänen palkkansakaan ole ollut juuri enempää kuin tuo 5000 euroa kuussa, joten eläke on kuitenkin hieman vähemmän. 

Vierailija
14/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko humalassa?

Ap varmaan kirjoitti tunnelmavalaistuksessa. 

Vierailija
15/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen loisit kotona vaikka lapset jo aikuisia?

Vierailija
16/16 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota "minun lapseni ovat veronmaksajia" juttua.

Palstan mammoilla on aina ne ihmelapset jotka vain tuottavat ja tuottavat, mutteivät kuluta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi