Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisit, missä asuisit yms jos olisit jatkanut exäsi kanssa?

Vierailija
24.01.2017 |

Asuisin Harjavallassa. Olisin tod näk työttömänä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asuisin, paljon hienommalla alueella kuin nyt asun, omakotitalossa. Mies oli it-miljonääri. Mutta olisin myös luultavasti jo alkoholisti, nimittäin en kestänyt loppuaikoina enää miehen avointa ylimielisyyttä, peittelemätöntä pettämistä ja huumeiden viihdekäyttöä ilman että jouduin lääkitsemään omaa ahdistustani alkoholilla liian usein.

Vierailija
2/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vankilassa. Murhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan suljetulla osastolla Helsingissa tai seksityöläisenä Tallinnassa.

Vierailija
4/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin haudassa

Vierailija
5/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin varmaan runsaasti alkoholia, tupakoisin sekä käyttäisin ainakin kannabista. Lisäksi varmaan muitakin aineita. Kaveripiiri olisi huono, narkkareita, työttömiä jne. Asuisin ehkä vielä äitini kanssa, olen siis parikymppinen. Olisin todennäköisesti työtön, en tiedä millä alalla, tai opiskelisinko ylipäätään.

Nykyinen tilanteeni: valmistuin ja sain töitä, asun kivassa kaupungissa ja minulla on ihania asiallisia ystäviä. Alkoholia käytän melko harvoin.

Vierailija
6/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti todella huonossa jamassa. Masentunut tai mullan alla.

Vierailija
7/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sairaanhoitaja Turkissa tai Saksassa.. mulla ei olisi lapsia. Ikävöisin Suomea. Toki jotain siitä ajasta kaipaan vielä..

Vierailija
8/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi luultavasti ihan ok. Silti nyt on paremmin. En vaihtaisi tai palaisi menneeseen.

Vierailija
9/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin joko tappanut itseni ja olisin Turun hautuumaalla. Tai sit oisin tappanut mieheni ja olisin ehkä jo vapautunut Hämeenlinnasta. Ja lapseni oisivat täysin hunningolla ja vanhemmitta.

Huh. Onneks erottiin.

Vierailija
10/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä exän? Olen ollut ekan poikaystäväni kanssa naimisissa yli 30v.