Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla äideillä tunne, ettei kukaan välitä?

Vierailija
24.01.2017 |

Minulla on mies ja kaksi lasta ja tiedän, että olen heille tärkeä. Kuitenkin tunnen oloni ulkopuoliseksi naisten välisissä ystävyyksissä. Minulla on noin viisi kaveria joiden kanssa vaihdan kuulumisia muutaman kerran kuukaudessa lyhyesti. Ei mitään syvällistä vaan enemmänkin pintapuolista jutustelua. Tuttuja on paljon. Ei ole ketään, kuka kuitenkaan tsemppasi minua kun on hankalaa tai välittäisi oikeasti siitä mitä kuuluu. Joskus kadehdin kun nään somessa ystäväporukan viikonlopun vietosta kuvia ja juttuja. En ole kenellekään "rakas ihana ystävä " :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis... Eipä paljon pyydellä mukaan mihinkään..

Vierailija
2/8 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu että aikuisiällä on vaikea ystävystyä syvällisemmin. Ja siskoja tai serkkuja tms ystäviä korvaavia ei ole :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaton ihminen ei välitä kuin itsestään.

Vierailija
4/8 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on kirjoitti:

Jumalaton ihminen ei välitä kuin itsestään.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
5/8 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä kavereita joiden kanssa on illanistujaisia jne., mutta tuntuu, että harva oikeasti tsemppaa. Nyt on ollut vähän vaikeaa, kun äitiyslomalla katosi työpaikka ja uudelleen työllistyminen on hankalaa. :(

Vierailija
6/8 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on mies ja lapsi, mutta ei ainuttakaan ystävää, kenen kanssa vaihtaa edes niitä pintapuolisia kuulumisia. :(

Vierailija
7/8 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiin tiedän tunteen!

Mä olen tästä samasta aiheesta kriiseillyt nyt jonkin aikaa. Olen tänne av:llekin aloittanut aiheesta keskustelua.. kun sitä tuntee olevansa niin yksin ja merkityksetön. Omalle perheelle sitä on tietysti tärkeä, mutta ei muille.. Kukaan ei sillä tavalla kaipaa meikäläisen seuraa. On se aika karua.

En voi edes kuvitella miten kurjalta mahtaa syrjäytyneistä, yksinäisistä (nuorista) tuntua. Tsemppiä kovasti jokaiselle näiden asioiden kanssa painiville!

Vierailija
8/8 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi!

Missä me asutaan kaikki "yksinäiset"? Tehdään meistä oma remmi! Tsempataan ja tuetaan toisiamme, käydään ulkona joskus ja tavataan, mitä ystävät nyt tekee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän