Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa atopiaan?

Vierailija
24.01.2017 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa joka päivä (ei liian kuuma vesi) ja perusvoidetta paksu kerros. Eipä siihen muu auta, mukavat vaatteet ja kylmältä suojautuminen

Vierailija
2/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopiaan auttaa viljaton ja rasvainen ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lush dream cream

Vierailija
4/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffan ilmasto, ainakin mulle. Ei vaan kestä lompakko kuin yhden reissun talvessa.

Vierailija
5/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa joka päivä (ei liian kuuma vesi) ja perusvoidetta paksu kerros. Eipä siihen muu auta, mukavat vaatteet ja kylmältä suojautuminen

Mulle kyllä sanoi ihotautilääkäri että EI saa käydä päivittäin suihkussa. 2-3 kertaa viikossa max.

Vierailija
6/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevon vitut.

Vierailija
7/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä sanoi ihotautilääkäri että EI saa käydä päivittäin suihkussa. 2-3 kertaa viikossa max.

Se vähän riippuu... Liian pitkät ja kuumat suhkut eivät tee hyvää, mutta lyhyet tekevät: ne kosteuttavat ihoa (kunhan hoitaa perusvoitelun sen jälkeen, jotten iho kuivu) sekä helpottavat ihotulehdusta.

Vierailija
8/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasaippua helpottaa ainakin itsellä pahasti tulehtunutta ihoa, vaikka se kirveltääkin tosi inhottavasti rikkinäisellä iholla.. Valohoito tai lomamatka aurinkoon auttaa myös. Ei pitkiä ja kuumia suihkuja koska kuivattaa ihoa, mutta suihkussa pitää silti käydä koska hiki ja lika ärsyttävät ihoa ja pahentavat ihottumaa.

Vierailija
9/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevon vitut.

Et ole kokeillut.

Vierailija
10/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliherkkyysaineiden eliminointi, ovat ne sitten nikkeli, pesuaineet, vaatemateriaalit, ruoka-aineet, kosmetiikka tms. 

Vierailija
11/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopia on autoimmuunisairaus, joka johtuu suoliston huonosta kunnosta. Suolistoa voi hoitaa viljattomalla ja rasvaisella ruualla.

Vierailija
12/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

dystopia

Vierailija
13/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista huomata, että monikaan ei ymmärrä, että ihon sairauksiin vaikuttaa syöty ruoka.

Vierailija
14/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kakkosen kanssa... Ainakin meillä se on ollut juuri noin, ei tietenkään välttämättä auta kaikilla. Meidän perheessä kahdella atopia paljastuikin vilja-allergiaksi, ja aina vieläkin kun lasten ihot kuivuu lisään rasvaa ruokavalioon  (mölleriä, pähkinöitä, kookosöljyä tms) ja tilanne paranne muutamassa päivässä.

Vierailija
15/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen rasvaus eläinrasvalla sekä syyn eliminointi (luultavimmin viljat). Mun täytyi vetää rasvat yli 100g:n, mutta nyt allergiset reaktiot eivät enää saa ihoa rikki, jos ei ole tosi paha ja pitkittynyt altistus.

Vierailija
16/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka meillä auttanut (ulkoisesti) on Decubal. Isot suositukset.

Vierailija
17/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, tää kommentti olikin vasta toinen :o Yleensä tää maidoton ja viljaton päivystää palstalla tikkana 24/7, että ehtii varmasti ensimmäisenä!

Vierailija
18/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen rasvaus eläinrasvalla sekä syyn eliminointi (luultavimmin viljat). Mun täytyi vetää rasvat yli 100g:n, mutta nyt allergiset reaktiot eivät enää saa ihoa rikki, jos ei ole tosi paha ja pitkittynyt altistus.

Toivottavasti muistat iloita ihostasi sitten kun infarkti iskee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi