Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitoapua Satakunnassa

Vierailija
24.01.2017 |

Hei kaipaatko omaa aikaa tai esim puolison kanssa yhteistä aikaa tai muuten vain apua arkeesi. Tarjoan lastenhoitoapua satakunnan alueella.
Olen luotettava, kokenut ja tunnollinen hoitaja. Lähihoitajan koulutus (lasten ja nuorten puolen käynyt) ja ensiapukurssit olen käynyt. Töitä olen tehnyt koulunkäyntiavustajana, ja yksityisenä lastenhoitajana. Ikä haarukka menee 2kk iästä sinne kouluikään asti.

Olen tällä hetkellä kotona 1 vuotiaan pikku pojan kanssa. Tämä yksi syy miksi hakisin pientä lisätyötä. Pystyisin tekemään arkisin kello 15 eteenpäin ja viikonloppuisin (kellon ajalla ei väliä). Jos oman pojan saa ottaa mukaan niin kellon ajalla ei ole merkitystä. Voin tulla hoitamaan sinun kotiisi tai voitte tuoda meille. Harrastus toiminta onnistuu myös, voimme ulkoilla, käydä uimassa, kirjastossa jne.

Palkasta voimme keskustella tapauskohtaisesti. En hirveästi pyydä. Riippuu lasten määrästä ja iästä. Bensa korvauksen otan siihen päälle jos matka on pitkä. Hinta noin tunnilta 8-10e tai könttähinta sovitusta työstä.

Rohkeasti yhteyttä ja kysymyksiä
sannimarleena@hotmail.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme