Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus: älä tilaa Crocsin nettikaupasta mitään, et saa palautuksessa rahoja takaisin!

Kiukkuinen asiakas
24.01.2017 |

Hei kaikille!

Tässä kiukkuisena haluan vain kertoa, ettei kannata tilata Crocsilta mitään. Tilasin viime marraskuussa itselleni kegät, jotka palautin Crocsille. Jouduin maksamaan itse palautusmaksun. No, ei siinä vielä mitään, mutta nyt olen odottanut rahoja takaisin kuukauden. Crocsin firmassa on asioitava englannin kielellä ja saan mitä ihmeellisempiä selityksiä siitä, miksi rahoja ei voida palauttaa. Kestää kuulemma aikansa siirtää palautus tililleni. Luulin, että Crocs on luotettava firma, mutta olin pahasti väärässä! Eli älkää tilatko Crocsilta mitään. Ette tule näkemään rahojanne, mikäli palautatte jonkun tuotteen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitti.

Mä en kyllä ostaisi Crocseja mistään edes livenä, joten varoitus ei kiinnosta.

Vierailija
2/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttivat minun rahani, kun uhkasin poliisilla. Laitoin viestini kaikkiin crocsin sähköpostiosoitteisiin, jotka heidän sivuiltaan löysin.

Luulen, että heillä on vaan prosessit hukassa. Ei tietenkään brändin maine pitemmän päälle kestä sitä, että  rahojen palautus viivästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus myös Beconfident.fi firmasta. Tilasin sieltä purentakiskon ja lähettivät jonkun helvetin valkaisukynän missä ei ole edes mitään valkaisevaa ainetta. Tilauksen mukana ei tullut mitään pakkauslistaa tms. Puhelinnumeroa firmaan ei ole, sähköposteihin ei vastata.

Tein rikosilmoituksen, saa nähdä saanko koskaan rahoja takaisin.

Vierailija
4/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uhkailin sillä Eurooppalaisella kuluttajasuojalautakunnalla vai mikä se oli, johon olin saanut vinkin täältä ja sain liikaakin palautusrahoja.

Vierailija
5/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein jos ostaa jtn typeriä muovisia puutarhakenkiä netistä.

Vierailija
6/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita crocsejahan tai kopioita niistä mitkä on täysin samanlaisia, myydään joka halpamarketissa joten miksi ne pitää tilata jostain nettikaupasta jossa ei edes suomea puhuta?

Vierailija
7/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä 3 kertaa tilannut ja aina saanut.

Sitten vielä yhden kerran nettiyhteys pätkäisi ja tilaus ei rekisteröitynyt, vaikka raha ehti veloittua tililtä. Unohdin asian, kun summa oli suht pieni, mutta muistin puolen vuoden päästä.

Lähetin sähköpostin ja lähetin tilinron ja rahat tuli tilille. Ja sen palautuskustannuksen saa kyllä takaisin aina tilille.

Oletkohan AP osannut nyt toimia ihan oikein?

Heiltä täytyy ennen palautusta pyytää ehdottomasti nettisivuston kautta RMA-koodi, joka yksilöi palautuksen. Ja itse napsautin Omat sivut- kautta tuotteet, jotka haluan palauttaa.

En kyllä jonkun eläkeläisen/aloittelijan ensimmäiseksi verkkokauppasivustoksi, mutta homma toimii kyllä

Vierailija
8/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Crocsin ballerinat ja matalat sandaalit (niin, tekevät muitakin kuin niitä puutarhapistokkaita) pari vuotta sitten ja palautin toisen parin. Nyt alkoi kaivella, sainkohan koskaan rahojani takaisin. Taisin silloin unohtaa koko asian, hyvityksissähän menee aina pidemmän aikaa... Menen penkomaan nettipankista tapahtumia.

Vierailija
9/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palauttivat minun rahani, kun uhkasin poliisilla. Laitoin viestini kaikkiin crocsin sähköpostiosoitteisiin, jotka heidän sivuiltaan löysin.

Luulen, että heillä on vaan prosessit hukassa. Ei tietenkään brändin maine pitemmän päälle kestä sitä, että  rahojen palautus viivästyy.

Pyysitkö RMA-koodin netin kautta etukäteen vai oliko sittenkin vain itselläsi prosessit hukassa?

Vierailija
10/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan. En ole palauttelija.

Vierailija
11/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku vielä noita?

Vierailija
12/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus myös Beconfident.fi firmasta. Tilasin sieltä purentakiskon ja lähettivät jonkun helvetin valkaisukynän missä ei ole edes mitään valkaisevaa ainetta. Tilauksen mukana ei tullut mitään pakkauslistaa tms. Puhelinnumeroa firmaan ei ole, sähköposteihin ei vastata.

Tein rikosilmoituksen, saa nähdä saanko koskaan rahoja takaisin.

Et sitten lukenut firman nimeä? Kyllä teitä tolloja sitten riittää..

Sinkkumies

Vierailija
13/18 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Crocsin ballerinat ja matalat sandaalit (niin, tekevät muitakin kuin niitä puutarhapistokkaita) pari vuotta sitten ja palautin toisen parin. Nyt alkoi kaivella, sainkohan koskaan rahojani takaisin. Taisin silloin unohtaa koko asian, hyvityksissähän menee aina pidemmän aikaa... Menen penkomaan nettipankista tapahtumia.

Jos et ole nuori, jokin kulta-asiakas tms. niin varo ettei tule lisäkuluja noin vanhojen tapahtumien kaivelusta. Moni pankki veloittaa härkisti jos katselee vanhempia tapahtumia jos ei satu kuulumaan johonkin ryhmään jolla on halvemmat pankkipalvelut.

Vierailija
14/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsillahan on tosiaan nykyään muitakin kenkiä tarjolla, kuin perinteisiä puutarhakenkiä, joten mallistossa on ihan kivojakin malleja. Mallistoihin perehtymättömille toki tulee mieleen ensimmäisenä ne "perusjunttimallit" ;)

Mutta siis palautusasiaan: kaikki tilinumerot ja koodit olivat kunnossa jo kuukausi sitten. Ne kysyttiin minulta ja annoin kaikki tarvittavat tiedot asiakaspalveluun (asiointikielenä englanti). Rahat palautuivat tililleni vihdoin ja viimein tänään, kuukauden odottelun jälkeen. Eli firma hoiti hommansa lopulta ihan ok, mutta monta sähköpostia piti lähettää asian tiimoilta useita kertoja ja viimeisimmän tiukkasävyisen kyselyni jälkeen rahat ilmestyivät vihdoin ja viimein tililleni. Ja kengäthän oli kirjattu palautetuiksi jo melkein kaksi kuukautta aiemmin...

Vierailija
15/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudattakaa niitä annettuja ohjeita. Palauttakaa niin kuin neuvotaan ja antakaa oikeat pankkitiedot ja muut mitä kysytään. Mitään firmaa ei huvita pyöritellä jotain keskeneräisiä palautuksia järjestelmässä, joten eivät varmasti sitä tarkoituksella tee.

Vierailija
16/18 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole nuori, jokin kulta-asiakas tms. niin varo ettei tule lisäkuluja noin vanhojen tapahtumien kaivelusta. Moni pankki veloittaa härkisti jos katselee vanhempia tapahtumia jos ei satu kuulumaan johonkin ryhmään jolla on halvemmat pankkipalvelut.

Periikö pankki siis verkkosivujen kautta omein tietojen katselusta (vanhemmat tilitiedot) jotain????

Vierailija
17/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain palautuksesta rahani takaisin vasta kun uhkasin rikosilmoituksella, ensin kolme kuukautta taisteltuani asiakaspalvelun kanssa, että miksi rahoja ei kuulu. Aina luvattiin, että ensi viikolla tulee, mutta ei koskaan tullut. 

Vierailija
18/18 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus myös täältä !!! Täysin roisto firma. Eivät vastaa sähköpostiin. Puhelu ulkomaille,jossa sanotaan että numero ei ole käytössä. Palautusmaksu postissa oli yli 12 euroa !!!! Lisää vielä 2 euroa,koska he eivät anna palautustarrassa puhelinnumeroaan.

Rikollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän