Mitä murehdit tällä hetkellä?
Kommentit (12)
Olen oman itseni pahin kriitikko, ja se on pahin hidaste etenemiselleni ihmisenä. Murehdin sitä, että kritisoin itseäni liikaa. Murehdin sitä, opinko tästä koskaan pois. Uskon, että jokaisella vain taivas on rajana ja toitotan sitä myös muille, ja sitten seison itseni tiellä.
Minä murehdin mahdollista tulevaa isoa leikkausta, parisuhdekriisiä ja työn rasittavuutta.
Alkavatko nautinnon yöt taas klo 23?
Vierailija kirjoitti:
Olen oman itseni pahin kriitikko, ja se on pahin hidaste etenemiselleni ihmisenä. Murehdin sitä, että kritisoin itseäni liikaa. Murehdin sitä, opinko tästä koskaan pois. Uskon, että jokaisella vain taivas on rajana ja toitotan sitä myös muille, ja sitten seison itseni tiellä.
Mulla sama. Tähän liittyy myös jonkinasteinen pelko työpaikan menettämisestä, vaikka kaikki faktat puoltaa täysin päinvastaista.
Työasioita, talousasioita, terveysasioita
Talous. Koko EU:n talous sillä se vie kaikki muut mukanaan.
Ailahtelevaa seksuaalista halukkuuttani. Välillä tekee mieli tosi paljon, mutta sitten taas on ajanjaksoja ettei tee mieli ollenkaan ja seksi tuntuu tosi vastenmieliseltä.
Onko syntyvä vauva terve. Onko työpaikkaa mihin palata äitiysloman jälkeen. Rahaa. Raskauden aiheuttamia raskausarpia.
Murehdin talousvaikeuksia, hylkäämiäni ystävyyssuhteita sekä yksinäisyyttä.