Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää olla "köyhä"

Vierailija
24.01.2017 |

230€ ensi viikon torstaihin asti. Siitä vielä pitäisi bensatkin maksaa. Tää kituuttaminen käy hermoille. Ei jaksa. Mitään ei voi itselle ostaa. Muutenkaan ei tunnu että saataisiin oikein mitään säästöön. Ensi kuussa 1000€ edestä laskuja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama harmi, paitsi rahat on nyt loppu ja palkka tulee vika päivä.

Vierailija
2/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olethan hankkinut asioita 1000€ arvosta jos kerran laskujakin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy persettä. Helvettiäkö täällä valitat. Mitäs teit paskoja valintoja elämässäsi.

Vierailija
4/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olethan hankkinut asioita 1000€ arvosta jos kerran laskujakin on?

400€ sähkönsiirto ja lämmityslasku, sitten vesimaksu, jätemaksu, puhelinlasku,ajoneuvovero, vakuutusmaksuja, siinä ne onkin, joulusta jäänyt laskuja myös ja niitä vähitellěn lyhennän.

ap

5/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tili pamahti nollille vaimon viikonloppubiletyksen takia. No, se oli kauan etukäteen sovittu joten ei siinä mitään. Eli ei vituta vaimon rahankäyttö vaan se että juuri nyt on persaukinen niin että sieluun tuulee.

Pääsinpäs käyttämään tuotakin sanontaa.

laskut pinossa tuossa vieressä ja rahaa tulee joskus 2vk päästä. Saattaa lähteä järki.

Vierailija
6/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 centtiä. Tilillä. Laskuja 700e. Ruokaakin pitäisi ostaa. Rahaa tulee noin 15.2 . 50e sentäs viikon päästä.

Vierailija
7/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy persettä. Helvettiäkö täällä valitat. Mitäs teit paskoja valintoja elämässäsi.

kuule älä sä valita!!! Ei ole pakko avata tätä ketjua. Ja valinoista että itse valitsin näköjään sairastumisen ja tämän hetkisen kuntoutustuen. Sairastua voi kuka tahansa jos et tiennyt.

ap

8/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuule älä sä valita!!! Ei ole pakko avata tätä ketjua. Ja valinoista että itse valitsin näköjään sairastumisen ja tämän hetkisen kuntoutustuen. Sairastua voi kuka tahansa jos et tiennyt.

ap

Pelkäänpä että vierailija on yli-ihminen joka ei tunne heikkoutta tai sairastu koskaan. Puku on ommeltu nahkaan kiinni eikä mersuun meinaa mahtua itse sekaan kun on niin paljon seksikumppaneita. Jätä se rauhaan, se tekee suuria asioita . Mennään me sairastamaan työttöminä.

Vierailija
9/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tarttisit?

Sinkkumies

Vierailija
10/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta huomaa kivuliaasti sen kuinka raha aiheuttaa harmia ja mielipahaa. Koskakohan ihmiskunta oppii elämään ilman tuota orjuutuksen välinettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi