Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hylkäsin ystäväni

Vierailija
24.01.2017 |

Ystäväni käytös poltti minut aivan loppuun! Hänellä on erittäin matala itsetunto ja on ahdistunut kokoajan. En tiedä onko jo mielenterveys ongelma kun ei suostu lääkäriin menemään.

Vuosia olen kuunnellut häntä ja ystävyys on tuntunut yksipuoleiselta sillä en itse koskaan saa puhua. Minun piti aina vain kuunnella ja kehua!! Vaikkei kehutkaan auttaneet. Yritin joka kerta ohjata ammattiauttajalle mutta ei.... Viimeinen pisara tuli kun olin vikonloppu lomalla mieheni kanssa mutta en saanut rauhaa sillä kokoajan piti tukea ties missä meikki, vaate ja "läski" kriiseissä.

Noh, totesin että mikään mitä minä sanon ei tule auttamaan ja hain siirtoa uuteen kouluun 100km päähän ja sinnehän pääsin! Koulu on myös lähempänä satamaa eli win-win koska mieheni on ruotsissa töissä ja myös asuu siellä.

Ehkä tein julmasti mutta haluan nyt elää omaa elämääni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikein! :)

Vierailija
2/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt julmasti! Kaikki negatiivinen kannattaa karsia ja kun yritit kuitenkin auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso liike pelkän kuluttajan ystävän takia. Taisi muuttoon olla muitakin motivaattoreita.

Vierailija
4/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen yksipuolisuus on hyvin kuluttavaa. Samasta minullakin on kokemusta. Ja tuosta myös, että sanon säännöllisesti, että ystävän pitäisi mennä lääkäriin. Mutta eihän se tietenkään mene. Luulee että pystyy piilottamaan ongelmansa, mutta selvästikään ei pysty. Siitä jonkinlaisena todisteena toiminee se, että olen vanhempien lisäksi ainut ihminen, joka häneen pitää säännöllisesti yhteyttä. Voin nykyään hyvin kuvitella miten kaikki muut ovat vuorollaan väsyneet häneen.

Vierailija
5/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luin rivien välistä että muuttoosi on muitakin syitä mutta toden totta jotkut ystävyys suhteet ovat myrkyllisiä ja joskus ne on jopa vaikeampi päättää kuin parisuhteet

6/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä toista niin pakko siinä on lähteä. Ei se että itse kärsit auta yhtään toista. Ikävää, hyvin vaikea päätös varmasti mutta kyllä sinulla on siihen oikeus.

Olisi toki ollut mukavaa ettei näin olisi käynyt mutta elämä on aika usein julmaa.

Vierailija
7/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 14-vuotiaana ystävä joka kontrolloi kokoajan kenen kanssa olen! En saanut seurustella jos hän ei seurustellut ja mulla ei koskaan saanut olls mitään hienompaa :( Muistan kun sain joululahjaksi uuden laukun niin tämä ystäväni kielsi käyttämästä sitä koulussa! Ei olla enään ystäviä oltu vuosiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi