Trumpin virkaanastujaisia seurasi tv:stä Suomessa 1 477 000 katsojaa
https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/2017/3/
1 477 000 Suomen kokoisessa maassa on valtavan suuri määrä katsojia.
Mitkä olivat Obaman virkaanastujaisten katsojaluvut?
Kukaan tutuistani ei muista katsoneensa Obaman virkaanastujaisia. Kaikki tuttuni katsoivat Trumpin virkaanastujaiset.
Tähän on median paha pistää vastaan. Fakta on fakta !
Kommentit (21)
enemmän siis kuin amerikassa paikanpäällä :D
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että maailmanlaajuisesti TV.stä Trumpin virkaanastujaisia katsoi huima määrä ihmisiä.
Onko jopa koko kuluvan vuoden 2017 suurin tv-katsojamäärä globaalisti yksittäiselle tv-ohjelmalle?
Ei taidettu katosa ylen lähtystä globaalisti?
Media on tarkoituksella piilotellut tuota katsojalukumäärää. Vai oletko kuullut asiasta ennemmin?
Vierailija kirjoitti:
https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/2017/3/
1 477 000 Suomen kokoisessa maassa on valtavan suuri määrä katsojia.
Mitkä olivat Obaman virkaanastujaisten katsojaluvut?
Kukaan tutuistani ei muista katsoneensa Obaman virkaanastujaisia. Kaikki tuttuni katsoivat Trumpin virkaanastujaiset.
Tähän on median paha pistää vastaan. Fakta on fakta !
Pelle Hermanni on kuollut, Trump elää. Siitä katsojamäärä.
Trumpin virkaanastujaiset olivat ensimmäiset jotka katsoin kokonaan. Sitä ennen muistan katsoneeni jotain pätkiä Reaganin ja Clintonin virkaanastujaisista, muut eivät ole kiinnostaneet senkään vertaa.
Yleensä maailmanlaajuisia suuresti kiinnostusta herättäviä tv-lähetyksiä tutkitaan paneeleilla katsojämäärien suhteen. Yleensä jo seuraavana päivänä tiedetään katsojaluvut.
Ei tiedetä nyt. Media tarkoituksella vaikenee.
Ei pidä paikkaansa. Ne parisataa junttia ehkä katsoivat.
Kumma kyllä, mielenosoitetaan ja mellakoidaan Trumpia vastaan. Ja ne samat naamat katsoo sitä telkusta.
Olisvat äänestäneet jaloillaan eivätkä olisi katsoneet koko ohjelmaa.
Ainakin yksi katsojista oli kissa. Mulla oli telkkari auki, mutta en itse katsonut. Kissa sen sijaan makoili nojatuolissa.
Rajat kiinni -ryhmän 15 000 feikkiprofiilia katsoi lähetystä. Eli 150 oikeaa ihmistä, venäläisiä kaikki.
Vaikuttaa että taktiikka ois mustamaalata Trumppia seuraavat 4 vuotta ja sitten saada joku vasureiden sätkynukke sinne mädättämään taas.
Varmaan katsoikin. Ei se tarkoita että katsojat olivat Trympin kannattajia. Minäkin tiedän monta ihmistä jotka katsoivat virkaanastujaisia vaikkeivät kannata Trumpia
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että maailmanlaajuisesti TV.stä Trumpin virkaanastujaisia katsoi huima määrä ihmisiä.
Onko jopa koko kuluvan vuoden 2017 suurin tv-katsojamäärä globaalisti yksittäiselle tv-ohjelmalle?
On Trump sitten aika äijä. Ehkä kaikkien aikojen katsotuin ohjelma?
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä, mielenosoitetaan ja mellakoidaan Trumpia vastaan. Ja ne samat naamat katsoo sitä telkusta.
Olisvat äänestäneet jaloillaan eivätkä olisi katsoneet koko ohjelmaa.
Ei niillä ole munaa. (hihhih.. sananmukaisesti)
Oho. Aika paljon. Itse seurasin YouTubesta. (Enkä muuten ole edes minkään sortin kannattaja, kaukana siitä.)
Vierailija kirjoitti:
Oho. Aika paljon. Itse seurasin YouTubesta. (Enkä muuten ole edes minkään sortin kannattaja, kaukana siitä.)
Ymmärrän, sinun etusi ja USA:n kansan etu on hiukan toinen.
Toi on siis tv:stä katsojien määrä. Itse katsoin netistä suorana, eli todellinen määrä lienee suurempi.
Eivät kaikki katsojat ole kannattajia.
Varmaan moni kuten minä seurasi kiinnostuneena selviääkö hengissä.