Mitä kirjaa luet tällä hetkellä?
Omalla pöydällä Timo K. Mukan Maa on syntinen laulu.
Toisten kirjoja voi kommentoida, mutta ethän spoilaa!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stephen Kingin It.
Edelleen sitä mieltä että Tim Curryn esittämä Pennywise oli niin karmiva, ettei säälitä näyttelijän klovnifobia...
Kenen fobia? Tim Curryn klovnifobia ei säälitä? Hä?
Tim Currylla on klovnifobia, eikä se säälitä niitä jotka hänet Pennywisena minisarjassa It (suomeksi Se) näkivät. Katso se niin ymmärrät.
Oscar Wilde - The Picture of Dorian Gray
George R. R. Martin - A Storm of Swords
Donald E. Westlake - Apua, minua pidetään vankina!
Jukka Laajarinne - Muumit ja olemisen arvoitus
Täällä pohjantähden alla. Urakka on pian päätöksessä.
Lance Armstrongin tarina. Tosi mielenkiintoinen! Suosittelen!
No mitäs pidit Täällä Pohjantähden alla -sarjasta? Musta se on parasta, mitä olen lukenut. Tuli Suomen historia tutuksi kertaheitolla. Olin pitkään ihan vereslihalla sen takia.
Jotain hauskaa - Hotakaisen lukijalle:
Moriarty: Mustat valkeat valheet (vähän dekkaria, vähän psykologiaa ja ihan hullua pyöritystä),
Persson: Pinokkion nenä (dekkari, mut päähenkilö on ihan kreisi tyyppi),
Nieminen: Avioliittosimulaattori (nuori itäsuomalainen nainen länsisuomalaisen aviomieskandidaatin maatilalla "koeajalla", älyttömän hauska),
ne Sinikka Nopolat, joissa ei Tampereen murretta,
Lewyckan Muu maa mansikka( karmean hauska farssi kesän mansikanpoimijoista Englannissa).
Tällä hetkellä menossa Elena Ferranten Loistava ystäväni. Kahden erilaisen naisen lapsuudessa alkanut ystävyys Italiassa, jatkoa odotettavissa. Aika hyvältä vaikuttaa. Toinen tytöistä on arvaamaton villikissa, toinen vähän arka. Ei ennalta arvattava ainakaan.
Oscar Wilde - The Picture of Dorian Gray
Muutaman kerran olen lukenut suomeksi, mutta nyt on ensimmäistä kertaa meneillään englanniksi. Pikkuveli kävi viime kesänä Lontoossa ja muisti, että rakastan tuota kirjaa. Toi sen sitten mulle tuliaisena.:)
Matti Rämö: Polkupyörällä Thaimaasta Vietnamiin.
Osallistun Kaakkois-Aasia-teemaiseen lukuhaasteeseen ja piti saada joku helppo suoritus alkuun.
Emma Cline - Tytöt
Vaikuttaa ihan hyvältä.
Teemu Keskisarja: Raaka tie Raatteeseen
Marika Kakko: Lätkässä
Tulee ihan kohta päätökseen ja sen jälkeen vuorossa
Pauliina Rauhala: Taivaslaulu
Stephen Kingin mersumies, en malta oottaa ens kuussa ilmestyvää uutta Lars Kepleriä, se tulee varmaan luettua yheltä istumalta :)
Clare Mackintosh: Annoin sinun mennä.
"Äiti päästää irti pienen poikansa kädestä, auto ilmaantuu kuin tyhjästä, ja silmänräpäyksessä kaikki muuttuu."
Mietin jo kirjastossa, että näinköhän pidän koko kirjasta ja niin kävi, että en pitänyt. Saanut kyllä ylistäviä arvioita, joten eiköhän tuo monille uppoa. Selkeästi naisten kirja ja vaikka itse olen myös nainen niin ne tietyt kliseet vain käyvät potuttamaan ja "luin" kirjan harppomalla n. kahdessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Marina Abramovic: Walk through walls
Kappas, tästä tapauksesta on kirja. Täytyy tsekata. Tämä taiteilijapariskunta teki erostaankin performanssin.
Kirjoitan tätä keskustelua tietenkin :D
Stephen Kingin Musta Tornit ajattelin lukea ensimmäistä kertaa. Muut Kingit olen lukenut vuosien varrella, jotkut useaankin kertaan. Löysin Kingin joskus 12-13-vuotiaana mutta tuo sarja on jäänyt lukematta. Nyt neloskirjassa menossa.
Diana Gabaldon - Lumen ja tuhkan maa