Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pessyt Stokken sängyn patjasuojaa?

16.03.2006 |

Itse pesin ensimmäistä kertaa ja ohjeen mukaisesti 40 asteen hienopesussa, mutta pussi kitsahti niin paljon, ettei pajaa saa millään kunnolla suoraksi sisälle. Patja nää notkolle, eikä se nyt ole mikään miellyttävä nukkumisalusta... Taidanpa reklamoida, kuuntelen ensin onko muillakin käynyt samoin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteina? Onko siitä mitään mainintaa pesuohjeissa?

Vierailija
2/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyypä sanoa, että kiireessä heittelin vain narulle kuivumaan. Sen verran kyllä olin tarkkana, että hienopesussa pesin ja meidän kone jättää tosi kosteaksi ilman pitkää linkousta. En siis usko, että liiasta linkouksesta olisi kutistumista tapahtunut.

Meillä ei ole petaria lainkaan. Onko se erikseen ostettava lisävaruste, kuten pinnasuojuskin vai onko meiltä jäänyt jotain saamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla kerroilla ne kutistuivat niin että patjoja oli vaikea tunkea sisälle ja ne jäi ihan kiemuralle. mutta on ne suojukset sitten taas käytössä venyneet ja patjat oienneet :)

miedän sänky on ostettu -00 ja petari tuli mukaan.

Vierailija
4/4 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt patjansuojan kaksi kertaa pesuohjeen mukaan. Ei kutistunut, mutta sai asetella paikoilleen milli-millitä koska on niin " tykösituva" ja patja nihkeä eli ei luista yhtään kangasta vasten. Lopulta kuitenkin sain hyvin paikoilleen, mutta vaati aika lailla nyhräämistä.

Petauspatjaa ei enää tule mukaan eikä saa ostettua edes erikseen, valmistus on lopetettu. Itse teetin petarin huonekaluliikkeen kautta patjatehtaalla mittojen mukaan.

Jonsku