Hiilihydraatit ja ketoosi
Kuinka vähän hiilareita voi syödä terveellisesti?
Kommentit (7)
Hieman vähemmän kuin epäterveellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vähän hiilareita voi syödä terveellisesti?
Itse asiassa hiilareita ei tarvitse syödä ollenkaan, keho ne osaa valmistaa itse. Terveellistä on kuitenkin syödä kasviksia, joista sitä hiilaria kuitenkin tulee.
Jos kestää päänsärkyä ja ärtymästä, niin minimoi hiilarit. Minun oli lisättävä pakolla hiilareita ruokavaliooni. Olin ärtynyt tauotta. Päätä särki. Hermostutti. En tiedä mistä johtuivat, mutta oireet hävisivät kun lisäsin kasviksia, marjoja (vähän sokeroituja), hedelmä tai pari päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kestää päänsärkyä ja ärtymästä, niin minimoi hiilarit. Minun oli lisättävä pakolla hiilareita ruokavaliooni. Olin ärtynyt tauotta. Päätä särki. Hermostutti. En tiedä mistä johtuivat, mutta oireet hävisivät kun lisäsin kasviksia, marjoja (vähän sokeroituja), hedelmä tai pari päivässä.
Se ois menny ohi päivässä parissa. Tekosyitä, tekosyitä.Sokerihiiri olet.
Entä kun haisee ympäristöönsä rikinkatkuisesti ammoniakilta? Miten olet töissä?
Aivot tarvitsee n 100 g hiilihydraatteja päivässä toimiakseen.
Alle 20g/vrk kun pidät hiilarit niin pääset ketoosiin. Peruna, pasta, riisi, sokeri, viljat pois. Ainoot hiilarit tulee kasviksista ja rasvaisista maitotuotteista. Suosittelen. Ketoosissa on mukava olla. Ei nälkä vaivaa kun kroppa käyttää varastorasvojaan evääkseen :)