Poikaystävä nalkuttaa tupakoinnistani, osti minulle yskivän keuhkon mallisen tuhkakupin ja ihmettelee kun suutuin
https://www.e-ville.com/fi/29-huumorilahjat/5292-yskiva-tuhkakuppi.html
Tällaisen. Miten 18-vuotias voi olla henkisesti noin kukkahattutäti?
Kommentit (22)
Onko poikakaveri lukiossa ja sinä amiksessa? Häpeää polttamistasi.
Sun poikaystävä on mahtava. Kuuntele tuhkakuppia ja lopeta se röökaaminen! :D
Jospa hän vain yrittää vain huolehtia terveydestäsi. Tupakointi on vaarallista
Lopeta se tupakointi. Siinä ole mitään hienoa, päin vastoin!
17v tupakointia takana ja nyt ei enää terveys kestä. Se on joko röökin lopetus tai verenpainelääkkeet. Arvaappas kumman valitsen. Oon 30v (ja näytän 40 vuotiaalta naamastani)
Vierailija kirjoitti:
17v tupakointia takana ja nyt ei enää terveys kestä. Se on joko röökin lopetus tai verenpainelääkkeet. Arvaappas kumman valitsen. Oon 30v (ja näytän 40 vuotiaalta naamastani)
Et tuota itekään ois lopettanu, jos ei terveys ois alkanu pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun ei uskota mitää vaikka päihteiden vaaroista toitotetaan jatkuvasti. Kaikki pitää oppia kantapään kautta. "Ei mulle mitää tapahdu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun ei uskota mitää vaikka päihteiden vaaroista toitotetaan jatkuvasti. Kaikki pitää oppia kantapään kautta. "Ei mulle mitää tapahdu"
Ja sitten kun tapahtuu, ni muuttuu moraalisaarnaajaksi.
Rupea nalkuttanaan sille jos käy joskus kaljalla. Valista alkoholin vaaroista!!! Tosi rasittavaa tommonen kontrollointi, se on kuitenkin sun oma asia poltatko vai et.
Jos aloitus olisi muotoa "poikaystävästä olen lihava, näytti videon lihavuuden vaaroista"
Niin mammat olis rivissä huutamassa "jätä se sika!!! Sä oot upea muodokas nainen!" xD
Mun poikaystävä on kanssa samanlainen. Itse lopettanut jonkin aikaa sitten, joten valittaa mulle tottakai miten oksettavaa ja kuinka mä haisen jne. Siis ihan ylidramaattisesti joka kerta kun huomaa että kävin. Joo tottakai, ei siinä mitään lopettaisin jos pystyisin tosta noin vaan sen tekemään, en itsekkään ole ylpeä. Tapa millä hän kannustaa lopettamaan ei jotenkin tehoa yhtään. Mieluummin mä kuuntelisin tsempparia kun kauheeta saarnaa, ylireagointia, haukkumista ja valitusta ja kaikesta paras kun hän itsekin polttaa yhden silloin tällöin, joten ei se haju nyt niin kamala voi hänestä olla... Joskus lipsautti vihaisena että jos mulle tulee syöpä niin hän ei ainakaan oo tukena sillon. :DD Tekis mieli sen haukkumisen jälkeen kääntyy takas ja polttaa toinen. Haluan lopettaa mutta tarviisin tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en oo koskaan kuvitellut, etteikö mitään tapahtuisi. Itse asiassa päin vastoin. Ja mitä enemmän oon sitä miettinyt niin sitä enemmän röökiä palanut. Mutta täähän on kun huumeriippuvuus. Ei se pirinistikään narkkaamista lopeta sillä, että pienentää vaan annostaan. Ei oo kyllä vastaavanlaisia vierotusoireita, mutta suurimmaks osaks ne on päänsisäisiä.
Teininä sitä muutenkin ajatteli, että 30-40v on jo ikäloppu ni ihan sama, mutta se 30 pyörähtikin mittariin tosi äkkiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun tapahtuu, ni muuttuu moraalisaarnaajaksi.
Kumpaa sä ennemmin uskot, sitä joka puhuu kokemuksella vai sitä, joka ei ole koskaan asiaa itse kokenut?
Harmi kun yhteiskunta kustantaa tukoitsijoille lääkärin jne. Itse aiheutettua niin silloin pitäisi itse myös maksaa, sama viinan kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun yhteiskunta kustantaa tukoitsijoille lääkärin jne. Itse aiheutettua niin silloin pitäisi itse myös maksaa, sama viinan kanssa!
Samaa mieltä, ja lihavuus vielä samaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän me olla veroina jo lääkärimme maksettu.
Tuttavani on polttanut 30 vuotta säännöllisesti. Hän laski, että on jo polttanut asunnon verran rahaa savuna ilmaan. Nyt ovat keuhkot ja luusto niin huonossa kunnossa, että tupakan polton vauhdittama osteoporoosi on liki hallitsematon. Odottaa leikkausta. Silti yksikin savuton päivä on eduksi.
Eiku se yrittää kontrolloida sinua.