Miten reagoisit, jos vessassasi odottaisi seuraavat näyt? (Kolme kuvaa)
Kuvittele, että kyseinen vessa on omasi, olet poissa kotoasi päivän ja kun palaat, näky on tuollainen. Miten reagoisit ja mitä tekisit?
Kommentit (15)
1) Kenenkäs poika sä oot ja mitä teet mun kotona?
2) Jippii, paljon uusia reppuja.
3) MitÄÄÄ!!! 😨😱😨 (Tämän jälkeen hysteeristä itkua ainakin pari tuntia)
Olisin hieman yllättynyt, sillä minulla ei ole Kånken-reppua. Se olisi myös aika outoa jos itselleni tuntematon mies tai lapsi istuisi vessassani saati olisi sotkenut sen.
Kuva 1. Pyytäisin miestä poistumaan, vaihtaisin lukot oveen ka desinfioisin vessan.
Kuva 2. Keräisin reput ja kasaisin ne yöllä sänkyysi.
Kuva 3. Säikähtäisin, kävelisin ulos ja etsisin uuden asunnon.
1. Kuka olet ja miksi olet meillä?
2. Nyt tää tyttären Kånken-muotihulluus on mennyt vähän liian pitkälle
3. Olenks mä väärässäa asunnossa? Enkö..? Oksentaa, oksentaa ja hakee seuraavaksi kloritea, kalkinirrotusainetta, kumihanskat ja juuriharjan. Tossa on lattialla lattiasieni. Soittaa isännöitsijälle.
1. Soittaisin poliisit
2. Pistäisin nuo reput myyntiin huuto.nettiin
3. Soittaisin poliisiin ja lastensuojeluun, ottaisin tuon lapsen syliin ja odottaisin että se tullaan hakemaan huostaan
1. Oksentaisin
2. Oksentaisin
3. Oksentaisin
Mä oksensin tosta kakkosen kuvasta! Huonoo läppää..
Ekalle hemmolle sanoisin, että painu vittuun mun vessasta. Kolmannesta toteaisin, että olen väärässä asunnossa.
Tokassa miettisin, että mahtaa mun teini olla innoissaan, kun saa kauan himoitsemansa Kånkenin nyt.
Mietin vain, että minkä ikäinen ja millaisella mielenterveydellä varustettu ihminen viitsii kuluttaa aikaansa moisen kuvakollaasin väsäämiseen.
Jättäisin ukon. Kaiken muun vielä kestän, kun tuo keski-ikäinen elää nyt ikäkriisissään jotain uutta nuoruutta, mutta konkkeni jos tähän huusholliin ilmestyisi, niin sitten olis mennyt liian pitkälle.
Eikös tuo viimeinen kuva ole Petri Nygårdin tuhoamasta vuokrakämpästä?
1. Taikoisin jostain tai lainaisin naapurilta jonkun astalon, ja käskisin ukon painua hevon***tuun mun kylppäristä. Ensin saisi kyllä siivota sen perusteellisesti..
2. Myisin reput Huutonetissä tai Tori.fi:ssä. Mulla on jo tommonen ja vielä lempiväriäni.
3. Tuohon sotkuun ei auttaisi kun dynamiitti. Tosin sitä pitäisi käydä pöllimässä jostain raksalta. Ehkä kokkaisin itse napalmia ja hoitaisin homman sillä...se ei kyllä pauku yhtä hienosti kun dyny, mutta muuten kyllä ajaa asiansa :-D
Odotin alastonta sammunutta naista mitä olisin voinut käyttää hyväksi.
1. Kas, miehenihän se siinä aamutarpeillaan
2. Taidan mennä ottamaan lääkkeet
3. Olisikohan aika siivota ja mitä ihmettä naapurin lapsi täällä tekee?
1. Säikähtäisin, kirkuisin, huutaisin..
2. Jaha, vai sillä tavalla. Mitäköhän täällä on tapahtunut.
3. Apua..
Vastatkaa nyt kun olette kuvatkin katsoneet :( Näin vaivaa.
T. Kånken-hullu