Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi tuleminen viininmaistelun aikana?

Vierailija
23.01.2017 |

Kylläpä taas selittelee asiat itselleen parhaiksi päin. "Nollatoleranssi on virallinen suositus vaan siksi, ettei odottavilta äideiltä lähde juominen käsistä. Viinilasillinen tai kaksi tuskin vahingoittaa ketään silloin tällöin jos juominen ei ole ongelma".

Joskus viininmaistelu kuitenkin lähtee siinä määrin lapasesta että sitä onkin jo puolihuomaamattaan raskaana. Sitten ei oikein kai enää voi maistella viiniä? Voi vielä tulla vaikka kaksoset jos taas menee meno hurjaksi.

Onko teillä kuinka yleistä tulla raskaaksi viininmaistelun myötä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on esitetty arvioitu, että ensimmäisistä lapsista kolmasosa on suunnittelemattomia. Luulen, että aika moni noista on saanut alkunsa viininmaistelun lomassa. Kumma kuin syntyvyyden vähäisyydestä huolissaan olevat ihmisest eivät kannata viinin maistelua.

Vierailija
2/8 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan päissään hedelmöittymisellä vaikutuksia lapsen kehitykselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkkaria maistelemalla tulee valkoisia lapsia, punkulla vähän tummempia.

Vierailija
4/8 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jossain tilastoa alkon päivittäisistä myynneistä mitä voisi verrata 9kk päästä syntyvyyksiin?

Vierailija
5/8 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkö sanonta "hullu kuin pullosta tullut"?

Vierailija
6/8 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulun, että puhuit oikeista viininmaistelyista, wine tasting -tilaisuuksista. Olen useissa ollut ( käly toimii viinialalla) eikä niissä kyllä mitään sekiakteja ole ollut.

Vierailija
7/8 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jossain tilastoa alkon päivittäisistä myynneistä mitä voisi verrata 9kk päästä syntyvyyksiin?

Yksi myyntipiikkihän on juhannuksena, ja ainakin ennen syntyvyyspiikki oli maaliskuun alkupuolella. Että mietipä sitä :D

Vierailija
8/8 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että mungoketju poistettiin, huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän