Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urakiidossa stressaavinta

Vierailija
23.01.2017 |

Muita, joilla menee työelämässä ihan hyvin uralla etenemisen suhteen, mutta vastuut painaa? Kertokaa kokemuksianne/tuntemuksianne. Itse painin jatkuvan oman itsensä kyseenalaistamisen kanssa. Periaatteessa tulee pääosin ihan hyvää palautetta, mutta koska on haastavissa projekteissa mukana, on epävarmuus jatkuvasti läsnä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miten ja mikä vastuu painaa; tarkoitan että sillä tavalla tulee priorisoineeksi oikein.

Rahasta: luvun suuruus ei tarkoita muuta kuin, että laskelmien pitää olla tarkkoja. Mutta mitä isommat luvut, sitä enemmän yleensä epätarkkuutta pohjaluvuissa.

Ihmisistä: tämä on mun mielestä vaikein. Kun joutuu tekemään henkilöstön kannalta vaikeita päätöksiä, niin pitää pitää kirkkaana kokonaistaloudellinen etu. Mulla on nyt mielessä esim saneeraukset. Yksittäistä ihmistä pitää kohdella kunnioittavasti, j jos joutuu irtisanomaan, pitää tehdä se niin ammatillisesti kuin voi.

Asiakkaista; asiakkaan pitkän tähtäimen etu on lähes aina omakin etu.

Monesti usein tuntevat vastuuta enemmän kuin itse asiassa ovatkaan vastuussa. Kannattaa fokusoida tiukasti tavoitteisiin ja saada ne aikaan. Se vähentää myös työmäärää.

Vierailija
2/3 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, sain puoli vuotta sitten yllättäen ylennyksen assarista vastuullisiin tulostavoitteellisiin asiantuntijatehtäviin ja nyt on koko ajan sellainen olo, että olen huijari ja en ansaitse tätä työtä ja kohta joku huomaa, että on tapahtunut virhe ja antaa mulle potkut. Vaikka siis pärjään työssäni hyvin ja nautin työtehtävistäni. Vastuu vaan vaatii vähän totuttelemista, itseluottamus ei ole vielä seurannut ylennyksen perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa uraputkessa te oikein olette? Minä olen ollut 12 vuotta työnjohtajana ja 8 vuotta yksikönpäällikkönä, eikä minulla mielestäni mitään uraa ole. Esimiehelläni voisin sanoa jo jonkinmoisen uran olevan. Alaisia itselläni on ollut parhaimmillan/pahimmillaan lähes 40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi