HAHAA!!!
Nyt olen kyllä vahingoniloinen!
Kun kuopukseni oli ihan pieni vauva kerroin tuttavalleni, että en ole imettänyt lasta kuin pari päivää ja sen jälkeen antanut rintamaitoa pullosta, koska minulle imetys sattui niin kamalan kovasti ja maitoa tuli paljon. Vauvakin söi pullosta paljon rauhallisemmin eikä ahminut (näin ollen ei tullut vatsakipujakaan)
Tuttavani moitti sillon minua, että eihän lapsi saa lähellekkään niin paljon läheisyyttä jos syötän pullosta (syötin aina sylissä) ja kyllä kaikkien äitien pitää imettää vaikka se kuinka vaikeaa olisikin.
Nyt kun tuolla samalla tuttavalla on parikuinen vauva jota hän on imettänyt väkisin (maitoa tulee suihkuamalla ja lapsi ahnehtii -> lapsi on huutanut illasta toiseen vatsavaivojaan) on hän alkanut nyt antamaan lapselle maidon tuttipullosta ja viimeksi tavatessamme kehui kuinka hyvä ratkaisu oli jättää rinta kokonaan pois ja antaa korviketta pullosta.
Mitä tästä opimme. Älä tuomitse muita ja älä ole ylimielinen muita kohtaan sillä et ikinä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan!!!