Miksi ajaa muilla merkeillä kuin bmweellä?
Mahtava auto, kuinka joku viitsii kituuttaa jollain dacialla?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Dacia ei ole pajalla joka toinen viikko, badum-tish
Tilastojen mukaan se kuitenkin on suomen eniten hinattu auto?
Siksi koska Bemari on amisjätkien automerkki, ja itse olen akateeminen, joten ajan vain autojen kuninkaalla eli Mercedeksellä.
Siksi ajelen muilla merkeillä, kun haluan autossani olevan vilkut. Jos et ymmärtänyt niin ne on sellaiset mitä käytetään kun esim. vaihdetaan kaistaa.
Käytän taksia joten merkki vaihtuu aika usein. Harvoin on bemari.
Bemarikuski saa korkeintaan amislooraa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ajelen muilla merkeillä, kun haluan autossani olevan vilkut. Jos et ymmärtänyt niin ne on sellaiset mitä käytetään kun esim. vaihdetaan kaistaa.
Onks sulla dacia vai ford?
245hv kirjoitti:
Rahapula. Kun mulla ei ole varaa ostaa bemmiä ajelen Auriksella. Vähän jää puutteita äänieristykseen, menohaluihin ja statukseen mutta taas toisaalta jäädään jälkeen bemmiä korjauskuluissakin.
Vierailija kirjoitti:
245hv kirjoitti:
Rahapula. Kun mulla ei ole varaa ostaa bemmiä ajelen Auriksella. Vähän jää puutteita äänieristykseen, menohaluihin ja statukseen mutta taas toisaalta jäädään jälkeen bemmiä korjauskuluissakin.
Toyotahan käyttää nykyään bemmin diesel moottoria, eli saappa nähdä..
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska Bemari on amisjätkien automerkki, ja itse olen akateeminen, joten ajan vain autojen kuninkaalla eli Mercedeksellä.
Olet tavallaan oikeassa. Olen akateeminen ja osaan tarpeen tullen leikkiä sivistynyttä, mutta kun hyppään meidän bemarien rattiin niin minusta tulee melkoinen mulkku, todellinen teiden ritari ja bensalenkkari. Nopea ohjaus ja nopea kaasuvaste antavat minulle vaikutelman suorastaan yliluonnollisista kyvyistäni. Ohitan kaiken mikä liikkuu, tojotista ja dacioista menen oikealta ohi ja nopeusrajoituksia en noudata yhtään. Sulkuviiva on vain suositus.
Vittu että BMW on mahtava peli, ei voi muuta sanoa
Mulla on työsuhdeautona bmw 520d, mutta mielummin haluaisin volvon. Vaihdan siihen kun tämän sopimus loppuu. Tää on kyllä siitä erikoinen yksilö, että vilkut toimii, ja sopii yhteen parkkiruutuun.
245hv kirjoitti:
BaijerilainenMutteriWiritys on tylsä. Mun Tesla kiihtyy nopeammin kuin sun bemukkas.
Vierailija kirjoitti:
245hv kirjoitti:
BaijerilainenMutteriWiritys on tylsä. Mun Tesla kiihtyy nopeammin kuin sun bemukkas.
Jep, mutta ajetaampa rata-ajoa vaikkapa 150km. Ei taida teslan jarrut kestää?
meikämanne ajaa vm. 86 Nissan Sunnylla!! Siin on vilkut ja ratti. Saatana sillä pääsee 96km tunnissa ja ruostekukkaa enemmän ku maalipintaa. Silti saan enemmän pesää ku Ilkka Kanerva ja se on paljon se!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
245hv kirjoitti:
Jep, mutta ajetaampa rata-ajoa vaikkapa 150km. Ei taida teslan jarrut kestää?
Rata-ajoa? :D
Jos nyt viitsisi heittää 80k+ autoon, niin varmaankin ostaisin Teslaa, Bemarit on niin nähty jo
BMW ei ainakaan minussa ole koskaan aiheuttanut minkäänlaista mielenkiintoa,jotenkin tylsä ja mitäänsanomaton auto,en tule koskaan hankkimaan.
Se on ihana auto. Kyllä lähtee! En vaihtaisi.
Dacia ei ole pajalla joka toinen viikko, badum-tish