Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit raskaana etkä haluaisi pitää lasta niin tekisitkö abortin vai antaisitko lapsen adoptioon?

Vierailija
23.01.2017 |

?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti

Vierailija
2/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti

Vierailija
4/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin tekisin.

Vierailija
5/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoptio

Vierailija
6/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti, ehdottomasti.

Vierailija
7/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin.

Vierailija
8/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin. Vaikka adoptio niin ihanan armolliselta ratkaisulta kuulostaakin, niin rehellisesti, katsotko sä hyvällä tuttavaasi, jonka huomasit olevan paksuna ja joka antoi lapsensa pois? Siitä jäisi melko voimakas leima, joten ei ole mikään pikku juttu henkisesti.

Vierailija
9/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. Ainoaksi jäänyt raskauteni ja synnytykseni oli hyvin vaikea, en halua enää ikinä kokea mitään sellaista. Minulla on yksi lapsi, ja velvollisuuteni vanhempana on yrittää varmistaa, että hän ei jää äidittömäksi nuorena. Siksi hän ei tule ikinä saamaan sisaruksia.

Vierailija
10/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on mielestäni aina paras ratkaisu, jos lapsi ei ole toivottu. En myöskään altistaisi itseäni turhaan raskauden ja synnytyksen kaltaiselle rääkille, joten ehdottomasti abortti. Yhtään ei ole kyllä tehty ja ikää jo 40.

Vierailija
11/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti

Vierailija
12/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme aborttia tehty jo ja tekisin neljännen jos tulisin raskaaksi

Vierailija
13/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ehdottomasti.

Vierailija
14/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti tietysti. En minä voisi antaa omaa lastani pois, varsinkin sen kaiken kivun ja kärsimyksen jälkeen. 

Vierailija
15/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortin. Vaikka adoptio niin ihanan armolliselta ratkaisulta kuulostaakin, niin rehellisesti, katsotko sä hyvällä tuttavaasi, jonka huomasit olevan paksuna ja joka antoi lapsensa pois? Siitä jäisi melko voimakas leima, joten ei ole mikään pikku juttu henkisesti.

Mikä minä olisin häntä huonolla katsomaan? Ennemminkin ihmettelisin, miksi ei alunperin aborttia tehnyt nini ei olisi tarvinut käydä läpi raskautta. En arvostelisi, eiköhän hänellä ole hyvä syy antaa lapsi adoptioon. Toivoisin kaikkea hyvää!

Vierailija
16/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. En mä halua kantaa mun mahassa jotain loista. Koska loinen se sillon mulle olisi jos en kokisi sitä itselle rakkaaksi ja haluaisi pitää. Inhottaisi ja ahistaisi koko ajan kun maha kasvais ja tuntisin sen liikkeet siellä. Kaks aborttia oon tehny. Eka kun 16veenä tulin raskaaksi ja toinen kun 21veenä tulin. Tolloin 21veenä melkein halusin pitää lapsen mutta poikaystäväni koki itsensä vielä liian vastuuttomaksi ja epävarmaksi tulemaan isäksi niin päädyttiin aborttiin kummiskin. Olisin yh:ksi jäänyt jos olisin vauvan pitänyt. (ollaa vieläkin yhessä oon nyt 26) 

Vierailija
17/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. En edes vaivaudu perustelemaan.

Vierailija
18/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ehdottomasti koska ei ole järkeä synnyttää lasta jota EI halua.

Vierailija
19/19 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tekisin abortin jos raskaus olisi vielä alkuvaiheessa. Pidemmälle edenneessä raskaudessa synnyttäisin ja antaisin lapsen adoptioon.

Toivottavasti näin ei tule koskaan käymään mutta tiedän tapauksen jossa raskaus huomattiin vasta viikolla 36.

Äidinäidistäni ei (kuulemma) myöskään nähnyt mitään päälle päin ja äitini sai teini-ikäisenä kuulla saavansa pikkusiskon kun tämä oli jo syntynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän