Hirvittävä, yhtäkkinen poltto kitalaessa ja nielussa
Tein ruokaa. Nuudeleita, kananrintafileetä, kasviksia. Perusruokaa mitä olen tehnyt ja syönyt sadat kerrat.
Laitan ensimmäisen haarukallisen suuhun ja kurkkuun lehahtaa sellainen kipu kuin olisi pahin angiina. Muutamassa sekunnissa kitalakeen ja nieluun nousee patteja ja jonkinlaisia rakkuloita ja poltto+ kipu on sitä luokkaa että ei meinaa pystyä hengittää, puhumisesta ei tule mitään. Kaikki Tämä alkoi parissa sekunnissa, jatkuu edelleen mutta kipu helpottaa hiukan (otin samantien jonkun apteekin käsikauppaallergialääkkeen mutta auttaisiko näin nopeasti jos on allerginen reaktio?) en ole millekään allerginen, allergialääkkeetkin miehen. Kipu helpottaa hiljalleen mutta kitalaen ja nielun tuntumassa kovia kipeitä patteja! Tämä alkoi joku 20 min sitten. Mitä helvettiä Tämä voi olla??
Kommentit (3)
Kipin kapin päivystykseen. Voi paheta uudelleen.
Mulle tuli kerran sama kun söin omenaa. Lääkäri epäili rakkuloiden ja oirekuvauksen perusteella ensin herpestä, mutta testi oli negatiivinen joten sitä se ei voinut olla. Järkeilin itse, että todennäköisesti paha siitepölyaika ja ristiinreagointi aiheutti aiempaa rajumman allergiareaktion. Kannattaa käydä lääkärissä.
Allerginen reaktio jhnkn ruoka-aineeseen!