Oho, mellakoitsijat voivat saada 250.000 ja 10 v. Vankilaa
Perjantain mellakotsijat sai niin paljon pahaa aikaiseksi eikä vakuutusyhtiöt näistä ota takkiin.
Breitbart
Kommentit (30)
Itku pitkästä ilosta, Bubba ottaa hellään syleilyyn linnassa.
Voin jo kuvitella kun tuollainen uniikki lumihiutale, sjw pelle joutuu vankilaan mikä reality check se on hänelle.
Laki sanoo että toisen omaisuutta ei saa tuhota. Pahat ihmiset siis tuhoaa.
Anarkitit joutaakin linnann.
Ja ikuiseen luottotietojen menetyseen, kuten kettutytöt.
Teioistaan pitää vastata, näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Breitbart
Mitä tuo tarkoittaa? En osaa saksaa.
Siis joko saa 250 000 tai sitten linnaa. Saako itse valita? Mä ottaisin heti ton 250 000 ja maksaisin asuntolainan pois.
Maksaakohan madonna sakot? Mitäs arvelette?
Eikö taistolaisuus ja solidarisuus kulje käsi kädessä?
Montako näyteikkunaa Madonnan nähtiin rikkovan?
Vasemmistolainen väkivalta on niin paljon parempaa ja aina oikeutettua.
Niin, onko yllyttäminen rikokseen rikos vai ei?
Veikkaan että vasemmistolainen maksaa saman verran kun muutkin. Enää eivät matkusta vapaasti
Totta, vasureiden hulluus ja väkivalta on muodikasta ja coolia, sentakia sitä Suomessakin vähätellään. Mitä jos kaikki ajattelisivat kuin he ja vedettäisiin tuolla kadulla nyrkillä päähän ja hajotetaan paikkoja koska mul on mielipiteet ja mä oon oikeessa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, vasureiden hulluus ja väkivalta on muodikasta ja coolia, sentakia sitä Suomessakin vähätellään. Mitä jos kaikki ajattelisivat kuin he ja vedettäisiin tuolla kadulla nyrkillä päähän ja hajotetaan paikkoja koska mul on mielipiteet ja mä oon oikeessa.
Oli se hämmästys monella suuri kun näkivät että suomen edelliset päämiehetkin kannusti tähän ryhtymistä
Madonna voi olla kusessa, mummo höpisi taas liikaa. Tutkintaan meni.
Vierailija kirjoitti:
Madonna voi olla kusessa, mummo höpisi taas liikaa. Tutkintaan meni.
Suomessa vois saada päiväsakkoja 30päivää, á 100.000$ eli 3milliä sakkoja.....
.........
....
..
.
Jos olis ajanut 28km ylinopeutta 80km/h rajoitusalueella.
Vahingon teoista joutuu korvausvastuuseen. Myös suomessa. Eikö kettutyttö tästä itkenyt.
Täh, joutuuko siitä vastuuseen vaikka oltiin oikealla asialla pahuutta vastaan?