Miksi miehen on aina pakko kailottaa "mä menen heittämään kepillisen" jos hän menee kuselle?
Erittäin ärsyttävää ja lapsellista. Tiedottavatko muiden kumppanit kusemisestaan teille?
Kommentit (17)
Mun mies sanoo käyvänsä vessassa. Joskus sanoo että on hirveä kusihätä, pakko mennä vessaan mutta yleensä kotona vaan.
Puolisosi kuvittelee heittävänsä hauskan läpän kun ilmoittaa noin vessaan menoistaan. Sano sille nätisti ettei kiinnosta sen kepilliset.
He ovat niin onnellisia tästä kepistään. Se on liikuttavaa, miten tärkeä tämä uloke heille on.
Heitä sä sille "meen lorottamaan pillullisen" tai muuta yhtä älytöntä ja katso reagoiko.
Koska se on niin nautittavaa huomata se reaktio kun kihiset siellä kiukuissasi noin pienestä jutusta.
Tästähän voisi tehdä mukavan tiimihenkeä rakentavan yhteishetken - ensi kerralla kun ilmoitus tulee niin sano että tulet kaveriksi pitelemään.
Kyllähän tuo vaimo usein kailottaa. Veikkaisin sen liittyvän siihen, että hänen mielestään pieru- ja kakkahuumori on hauskaa.
Koska ihmiset pitävät outona vain nousta hiljaisuudessa ja kävellä pois.
Minä menen näyttämään anakondaa pihakuuselle. Se saa virtuaalisen jaksuhalin joka tietää mistä tämä legendaarinen lause on.
Aika juntilta vaikuttaa. Koittaa olla hauska?
Meillä taas mies ilmaisee että "måste kissa" ja itse sanon että "oota hetki, meen vessaan/pissalle". Kusella käymisestä puhutaan vain kännissä :D
Feministinen parisuhdehelvettivastaus tähän olisi tietysti "ai tulee silleen viiden sentin mitalta vai?"
Vierailija kirjoitti:
Minä menen näyttämään anakondaa pihakuuselle. Se saa virtuaalisen jaksuhalin joka tietää mistä tämä legendaarinen lause on.
The joulukalenteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The joulukalenteri.
Hienoa, olet sivistynyt ihminen! *hali* :)
Sano sille että "ollaanpa realisteja ja sanotaan että tulitikullinen"
Varsinkin paskalla käydessään. Hirveä hoilotus, että nyt se tulee, ooh, kohta se tulee, nyt pitää käydä paskalla. Ja se puinti jälkikäteen että nyt krampoaa, kävin paskalla, nyt haise jne jne
Sivistymättömät miehet tekee just noin.
Miten te jaksatte rutista näin mitättömästä asiasta, mulle on aivan se ja sama kuka heitti ja mitä heitti ja mihin heitti.....
Onko se kehitys vanmainen?