Missä juoksutrikoita voi käyttää?
Missä teidän mielestä juoksutrikoita voi käyttää? Lisäilen kommentteihin eri paikkoja ja antakaa yläpeukku, jos käyttäisitte itse kyseisessä paikassa tai ette katso pahalla jos käytetään. Antakaa alapeukku, jos ette missään nimessä käyttäisi trikoita kyseisessä paikassa tai ette hyväksy käytettävän.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Töissä parturi-kampaajana. Perustelen käyttöäni sillä kun joutuu 8h päivässä seisomaan, niin ei tee mieli olla kireissä farkuissa.
Onko mielestäsi reilua, kun sitten miesasiakkaat istuvat tuolillasi tuplakireissä farkuissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä parturi-kampaajana. Perustelen käyttöäni sillä kun joutuu 8h päivässä seisomaan, niin ei tee mieli olla kireissä farkuissa.
Onko mielestäsi reilua, kun sitten miesasiakkaat istuvat tuolillasi tuplakireissä farkuissa?
Mikä estää miesasiakkaitani käyttämästä myös trikoita?
Mies aikoo viedä mut tänään ystävänpäiväkahville. Voinko laittaa trikoot?
Vierailija kirjoitti:
Missä teidän mielestä juoksutrikoita voi käyttää? Lisäilen kommentteihin eri paikkoja ja antakaa yläpeukku, jos käyttäisitte itse kyseisessä paikassa tai ette katso pahalla jos käytetään. Antakaa alapeukku, jos ette missään nimessä käyttäisi trikoita kyseisessä paikassa tai ette hyväksy käytettävän.
Ilta-Sanomien toimittaja tekemässä taas kyselyä saadakseen hyvän klikkiotsikkoartikkelin.
Vierailija kirjoitti:
Mies aikoo viedä mut tänään ystävänpäiväkahville. Voinko laittaa trikoot?
Vastauksia ei tullut, mutta päätin kuitenkin laittaa trikoot. Ainakaan en huomannut pahansuopia katseita..
En voisi käyttää juoksutrikoita missään. T.muhkurajalka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivatko miehet käyttää juoksutrikoita kaikissa samoissa paikoissa kuin naisetkin?
Voisipa, juoksuhousut on niin mukavat. Mutta valitettavasti miehiä trikoissa ei yleensä katsota hyvällä. T. M19 joka käyttää trikoita, ilman shortseja tottakai
Sitten vaan käytät, jos siltä tuntuu. Olen itsekin mies ja käytän trikoita usein vapaa-ajalla. Mukavuus voittaa, ei tarvitse ujostella.
Sitten kun miehet saavat käyttää trikoita kaikissa samoissa tilanteissa kuin naisetkin, niin trikoista on tullut neutraali vaate.
Siskon luona, kun tiedän että siskon mies katsoo mun persettä
Juoksulenkillä ja kuntosalilla.
urheiluliikkeessä miesmyyjällä