Mitä tehdä suuttuneen ystävän kanssa?
Hän ei enää halua puhua minulle ja hän ilmiselvästi pikkuhiljaa yrittää sulkea minut pois elämästään. Mitä voin tehdä?
Kommentit (12)
Kutsu hänet pastaillalliselle ja keskustele asiasta. Jos ei tule illalliselle niin anna hänen olla.
Onko ystävä suuttunut sellaisesta asiasta, jota voisit pyytää anteeksi? Jos on, niin pyydä anteeksi ja toivo parasta. Jos et koe, että sinun tarvitsee pyytää anteeksi, niin anna toisen olla. Joskus ystävyyssuhteet vaan katkeaa eikä niitä saa korjattua.
Oletko tehnyt jotain kauheaa/ilkeää/ikävää/välinpitämätöntä josta ystäväsi on suuttunut?
Voithan kokeilla kutsua kahville tai juhliin muisen ystävien kanssa, mutta jos ei halua olla tekemisissä niin sille ei voi mitään :(
Onko kertonut syytä toiminnalleen?
Entiedä mitä voisit tehdä, jos olet häntä loukannut ja tiedät sen juttele asiasta ja anna sitten mennä omalla painollaan?
Mulla kanssa parin ystävän kanssa vähän samanlainen tilanne.
Toinen vaikuttaa olevan loukkaantunut, vissiin siltä kun ei olla viime aikoina nähty kummemmin. Mutta hänellä ei siihen minusta varaa olisi, kun minä ja mies ollaan aktiivisia ja käydään heillä. Ja yleensä minä olen se joka ehdottaa näkemistä, joten nyt olen odottanut jos hän välillä vuorostaan ottaisi yhteyttä.
Toisen kanssa tilanne hankala, ystäviä ollaan oltu 10v, mutta ystävä tullut jotenkin mielisairaaksi, vainoaa ja kyttää miestään ja kuvittelee myös minut parisuhteensa uhkaksi.. joten käyttäytyy minua kohtaan myös törkeästi. Tämä suhde on sellainen joka saa mennäkin, en tunne enää että tapaamiset olisi mukavia, enemmänkin uuvuttavia kun toinen käyttäytyy oudosti ja valittaa kaikesta sekä aika menee pohtimiseen mitä se mies nyt tekee.
Mielestäni kannattaa keskustella suoraan asioista jos kerta ystäviä ollaan, siinä ei menetä mitään.
Onko miten tärkeästä ystävästä kyse?
Kysyn suoraan että olenko jotenkin loukannut, tai haluatko muuten vain ottaa etäisyyttä. Ei kaikkien ystävyyssuhteiden tarvitse kestää loppuelämää; ihmiset muuttuu ja elämäntilanteet muuttuu, ja silloin saattaa tulla tilanteita missä vanhoista ystävistä pitää luopua.
Älä tee mitään.