Robotti tyttöystävät tulevat tulevaisuudessa korvaamaan naiset
Japanissa kehittyy robotit jatkuvasti ja teknologia mahdollistaa robotti tyttöystävät. Miespotentiaalissa on niin paljon nerokkaita miehiä, että osaavat ajaa teknologian siihen pisteeseen ettei naisia enää tarvita.
Robotti tyttöystävä kykenee mm:
-Antamaan seksiä
-Olemaan keskustelukumppanina
-Lähettämään puhelimeen tekstiviestejä ja keskustelemaan
Vielä kun laitetuotesarjat kehitetään robotit toimimaan keskusjärjestelmänä pysyy robotti tekemään imurointia, kahvin keittämistä, yms pientä kotitaloudenhoitoa. Saadaan lopulta tyttöystävä + kotitalousrobotti. Naisia ei enää tarvita! Teknologia tekee monesta yksinäisestä sinkkumiehestä onnellisen ja antaa heille jonkun joka välittää.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan noita tulisi kaupan ja minkä hintaisia mahtavat olla? Itsellä budjettina hiustensiirtoon n. 10 000 euroa. Tuolla investoinnilla saattaisin ehkä sitten jonkun oikean naisen edes löytää. Taas jos tuo raha riittää robottiin ehkä tyytyisin kranssipäänä pelkkään robottiin, toisaalta saisihan tuolla rahalla jo ostettua aika pitkäksi ajaksi ihan maksulliselta naiselta seksiä vaikka kerran kuukaudessa
Eikai ketään naista kiinnosta oletko kalju vai et jos olet mielenkiintoinen ja mukava? Itse pistäisin nuo rahat kyllä johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan noita tulisi kaupan ja minkä hintaisia mahtavat olla? Itsellä budjettina hiustensiirtoon n. 10 000 euroa. Tuolla investoinnilla saattaisin ehkä sitten jonkun oikean naisen edes löytää. Taas jos tuo raha riittää robottiin ehkä tyytyisin kranssipäänä pelkkään robottiin, toisaalta saisihan tuolla rahalla jo ostettua aika pitkäksi ajaksi ihan maksulliselta naiselta seksiä vaikka kerran kuukaudessa
Eikai ketään naista kiinnosta oletko kalju vai et jos olet mielenkiintoinen ja mukava? Itse pistäisin nuo rahat kyllä johonkin muuhun.
Aivan varmasti kiinnostaa. Tuossa jo yksi nainenkin kommentoi että aivan selvää että nainen ei seksiin rupea vastenmielisen näköisen miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Minulla hiusten siirto onnistuu parturissa, eikä maksa kuin parikymppiä.
Olihan tuollaista aidontuntuista seksirobottia kiinnostava kokeilla, mutta en kyllä parisuhdetta lähtisi sillä korvaamaan.
Ja kun joku sanoi että robitilla olisi tunteet, eikö se silloin olisi samalla lailla hankala kuin oikea nainen myös joskus on? Vai olisiko siihen ohjelmoitu vain positiivisia tunteita? Silloinhan se ei voi antaa sitä samaa tunnetta rakastetuksi tulemisesta, jonka voi naiselta saada ja jonka takia ainakin itse haluan parisuhteen. Rakkaushan on sitä että rakastaa vapaaehtoisesti ja vaikeuksista huolimatta.
Jos ei muuten saa seksiä, voihan tuollainen robotti olla kätevä, mutta kyllä se on parhaimmillaankin vain aidon tuntuinen robotti, ei rakkautta tai parisuhde.
Niin tai näin, se on silti robotti eikä valinnut suhdetta kanssani, joten kokisin sen itselleni valehteluksi. Pitäydyn oikeissa naisissa, toivottavasti vaimossani vielä pitkän aikaa.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti kiinnostaa. Tuossa jo yksi nainenkin kommentoi että aivan selvää että nainen ei seksiin rupea vastenmielisen näköisen miehen kanssa
Kalju = vastenmielinen? Minä pidän kaljuista. Kalju ja parrakas, ah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vastenmielinen on suurimmalle osalle naisista. Lisäksi tuo kaljuuden määritteleminen viehättäväksi niille harvoille naisille vähän riippuu : ei-komealla miehellä ei ole kyllä varaa hiuksia menettää. Lisäksi päänmuoto merkkaa ja se että onko kyseessä ylipäätään höylätty kalju vai kranssi on ihan eri asia
Hiukset voi näköjään kasvaa uudestaan kaljuun päähän, tätä ihmettelen itsekin, tämä on totta!
Olisko siinä joku lämmitinlaite vai kylmänäkö käytettäis ;)?
Vierailija kirjoitti:
Se on teidän omaa syytä kun annatte vain hyvännäköisille miehille.
Omaa syytä?
Luuletko sinä että tämä jotenki haittaa naisia?
En minä ainakaan tarvitse miestä ollakseni onnellinen.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vastenmielinen on suurimmalle osalle naisista. Lisäksi tuo kaljuuden määritteleminen viehättäväksi niille harvoille naisille vähän riippuu : ei-komealla miehellä ei ole kyllä varaa hiuksia menettää. Lisäksi päänmuoto merkkaa ja se että onko kyseessä ylipäätään höylätty kalju vai kranssi on ihan eri asia
No kranssi on aika paha. Mutta sehän on helppo ajella pois, ei ole edes paljon ajeltavaa.
Mitä sillä on väliä mistä enemmistö tykkää? Pitäisikö niitä naisia saada laumoittain? Eikö yksi riitä?
Nämä aloitukset ovat aina yhtä huvittavia. Ihmisillä, jotka eivät ole robottien kanssa minkäänlaisissa tekemisissä, on ihmeellisiä käsityksiä siitä mihin robottiteknologia ja tekoäly nykyään tai edes lähitulevaisuudessa pystyy (villeimpänä esimerkkinä täällä esitetty uuden elämän luominen eli lisääntyminen keinotekoisella kohdulla). Itse taas olen tekemisissä robottien ja sellaisen teknologian kanssa, jota ei vielä ole edes markkinoilla. Olen seurannut sivusta robotin ohjelmointia, yrittänyt opettaa sen leikittämään kissaa huonolla menestyksellä ja keskustellut tekoälyn omaavan laitteen kanssa. Siellä Suomessakin muistaakseni oli jossain Pepper-robotti käytössä asiakaspalvelutyössä, voitte mennä sinne testaamaan mitä kasvojanne lukeva robotti osaa ja miettiä sitten uudelleen onko se useampaa kotityötä - saati seksiaktia - hoitava robotti tämän päivän todellisuutta. Pepperin aika alkaa olla jo ohi, mutta vielä on RoBoHon "robottilapsi" (ehkä ennemminkin lemmikki) ja Kuri kotirobotti. Nämä robotit ovat seuralaisia ja apulaisia, mutta eivät osaa tehdä juuri mitään. Lähimpänä näitä yksinäisten miesten haaveita on Gatebox-robotti ja siinäkin se kotona odottava vaimo on pieni hologrammi.
Ja kyllä, varmasti joku jossain päin maailmaa pyrkii valmistamaan seksirobotin, mutta kyse ei missään nimessä ole suurista markkinoista, vaikka valmistaja sitä raha mielessä tekeekin. Suurimmalla osalla ei olisi sellaisen ostamiseen ja ylläpitämiseen varaa, niihin ei voisi luottaa, sellaisen hankkimiseen liittyy häpeää, ja suurinosa ihmisistä silti haluaa oikean kumppanin tai vetävät ilmaiseksi käteen. En hurraisi näin etukäteen, sillä ihmisen korvaavia seksirobotteja tuskin tulee ainakaan meidän elinaikanamme. Hankkikaa seksinukke tai muu lelu.
Vierailija kirjoitti:
Nämä aloitukset ovat aina yhtä huvittavia. Ihmisillä, jotka eivät ole robottien kanssa minkäänlaisissa tekemisissä, on ihmeellisiä käsityksiä siitä mihin robottiteknologia ja tekoäly nykyään tai edes lähitulevaisuudessa pystyy (villeimpänä esimerkkinä täällä esitetty uuden elämän luominen eli lisääntyminen keinotekoisella kohdulla). Itse taas olen tekemisissä robottien ja sellaisen teknologian kanssa, jota ei vielä ole edes markkinoilla. Olen seurannut sivusta robotin ohjelmointia, yrittänyt opettaa sen leikittämään kissaa huonolla menestyksellä ja keskustellut tekoälyn omaavan laitteen kanssa. Siellä Suomessakin muistaakseni oli jossain Pepper-robotti käytössä asiakaspalvelutyössä, voitte mennä sinne testaamaan mitä kasvojanne lukeva robotti osaa ja miettiä sitten uudelleen onko se useampaa kotityötä - saati seksiaktia - hoitava robotti tämän päivän todellisuutta. Pepperin aika alkaa olla jo ohi, mutta vielä on RoBoHon "robottilapsi" (ehkä ennemminkin lemmikki) ja Kuri kotirobotti. Nämä robotit ovat seuralaisia ja apulaisia, mutta eivät osaa tehdä juuri mitään. Lähimpänä näitä yksinäisten miesten haaveita on Gatebox-robotti ja siinäkin se kotona odottava vaimo on pieni hologrammi.
Ja kyllä, varmasti joku jossain päin maailmaa pyrkii valmistamaan seksirobotin, mutta kyse ei missään nimessä ole suurista markkinoista, vaikka valmistaja sitä raha mielessä tekeekin. Suurimmalla osalla ei olisi sellaisen ostamiseen ja ylläpitämiseen varaa, niihin ei voisi luottaa, sellaisen hankkimiseen liittyy häpeää, ja suurinosa ihmisistä silti haluaa oikean kumppanin tai vetävät ilmaiseksi käteen. En hurraisi näin etukäteen, sillä ihmisen korvaavia seksirobotteja tuskin tulee ainakaan meidän elinaikanamme. Hankkikaa seksinukke tai muu lelu.
Ap:n visiot ammuttiin alas aika tyrmäävästi. :D Mutta eipä hän muuta yrittänytkään kuin herättää pelkoa. Ja epäonnistui siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kranssi on aika paha. Mutta sehän on helppo ajella pois, ei ole edes paljon ajeltavaa.
Mitä sillä on väliä mistä enemmistö tykkää? Pitäisikö niitä naisia saada laumoittain? Eikö yksi riitä?
Kranssikalju on ikuinen oravanpyörä. Päätä saisi sitten joka päivä höylällä orjallisesti naisten miellyttämiseksi. Parempi käyttää peruukkia tai käydä hiustensiirrossa tottakai
Mitä enemmän toimintoja, sen mahdottomammaksi tuollaisen robotin valmistaminen tulee. Yhden kotityön suoritaminen vielä menee, kuten kodinhoitokoneillakin, mutta useampi tuo haasteita kun robotin pitää pystyä liikkumaan eri tavoin ja ymmärtää ympäristöään. Seksi on jo mahdotonta, koska se ei ole monotoninen toiminto. Siihen päälle vielä tunteet ja kaunis, ihmismäinen ulkokuori, niin jäädään vain haaveilemaan. Täytyy olla hullu, jos edes yrittää luoda keinotekoista ihmistä. Kenelläkään ei tule olemaan varaa sellaiseen, ja niillä joilla on, on varaa ihmispalvelijoihin, jotka tekevät kaiken vaaditun paremmin.
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ JUTTU, JES!! Enää ei naisten tarvitse synnyttää! Naisia ei tarvita, mahtava uutinen. Olenkin kyllästynyt leikkimään robottia kotona. Ostan heti miehelle ja lapsille robotit, pakkaan laukut ja teen kerrankin elämässäni asioita, joista olen voinut vain unelmoida!
Mä kans.
Ja sitten kun ne miehet jollei seksi on vain pussien tyhjennys, niin naiset saavat keskittyä seksiin ja nautintoon koska taitavat miehet erottuvat sekeämmin joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän toimintoja, sen mahdottomammaksi tuollaisen robotin valmistaminen tulee. Yhden kotityön suoritaminen vielä menee, kuten kodinhoitokoneillakin, mutta useampi tuo haasteita kun robotin pitää pystyä liikkumaan eri tavoin ja ymmärtää ympäristöään. Seksi on jo mahdotonta, koska se ei ole monotoninen toiminto. Siihen päälle vielä tunteet ja kaunis, ihmismäinen ulkokuori, niin jäädään vain haaveilemaan. Täytyy olla hullu, jos edes yrittää luoda keinotekoista ihmistä. Kenelläkään ei tule olemaan varaa sellaiseen, ja niillä joilla on, on varaa ihmispalvelijoihin, jotka tekevät kaiken vaaditun paremmin.
Äh, näille pussintyhjennysmiehille nyt riittää alkeellisempikin robotti, riittä että on pari kolme reikää ja etäisesti muistuttaa ihmistä, no joutkut voivat haluta eläintä muistuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee. Feministit säätävät lain, jolla nuo kielletään. Ovat liian isoja piiloteltaviksi, joten pimeitä markkinoita ei synny.
Eikun just päinvastoin!! Tommonenhan puolletaan välittömästi.
Mä haluan taas itse robottimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, näille pussintyhjennysmiehille nyt riittää alkeellisempikin robotti, riittä että on pari kolme reikää ja etäisesti muistuttaa ihmistä, no joutkut voivat haluta eläintä muistuttavan.
Noilla kriteereillä seksinukke riittänee. Harvalla niihin ihmistä edes etäisesti muistuttaviin on varaa. Mutta ei se mitään, perusseksilelut ja oma käsi ajaa saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, muidenhan se on varmaan hyvännäköisinä helppo sanoa