Mitä tekisit jos...
Saisit nyt tietää olevasi raskaana. Olisi vk 15, mutta olisit silti oikeutettu aborttiin (leikitään, että asutaan vaikka Ruotsissa, missä se on mahdollista pidempään). Vauvassa ei mitään kehityshäiriötä tai muuta vikaa.
Miksi toimisit, kuten toimit?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla jos on tullakseen.. Jos ei saisi tulla, pitäisin ehkäisystä huolta. Olen aina pystynyt ihan e- pillereillä.
Pillerilapsia syntyy. Siskoni mm. Aina ihme moralisointi ehkäisystä, kun esim. kondomin ei tarvitse edes hajota, jotta tulee raskaaksi, joten sitä raskautta ei edes sen kanssa osaa välttämättä epäillä. Edes sterilisaatio ei ole se 100%
Abortin tekisin. En koe asiassa ongelmaa, jos se kerta on laillista. Lääkärit varmaan tietävät parhaiten. Jos sikiön tuntemukset mietityttävät niin yhteydet talamuksesta aivokuoreen eivät kuitenkaan muodostu ennen vk 22, jos sitä kipuaspektia miettii. Kannatan Suomeen Ruotsin mallia abortin suhteen, mitä tulee aikatauluun ja naisen päätäntävaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla jos on tullakseen.. Jos ei saisi tulla, pitäisin ehkäisystä huolta. Olen aina pystynyt ihan e- pillereillä.
Pillerilapsia syntyy. Siskoni mm. Aina ihme moralisointi ehkäisystä, kun esim. kondomin ei tarvitse edes hajota, jotta tulee raskaaksi, joten sitä raskautta ei edes sen kanssa osaa välttämättä epäillä. Edes sterilisaatio ei ole se 100%
Kuka moralisoi? Senkun teette abortteja vaikka joka päivä. Yks hailee mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo edellinen, mutta sen, kun syöt niitä syöpäpillereitä vaikka joka päivä. Yks hailee mulle.
Ps. pillerit eivät takaa ehkäisyä sataprosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo edellinen, mutta sen, kun syöt niitä syöpäpillereitä vaikka joka päivä. Yks hailee mulle.
Ps. pillerit eivät takaa ehkäisyä sataprosenttisesti.
Söin nuorena siihen saakka, kun lapsia ei vielä toivottu. Yhteensä 11 vuotta. Nyt en ole syönyt, vaan ei lapsiakaan ole itsekseen puksahdellut. Näin menty 9 vuotta. Kukin tyylillään.
Jep, ja pillerit vie halut ja aiheuttaa syöpää. Siksi mielummin lapsia, jos tullakseen on. Ei kaadu maailma.
Kukaan ei anna adoptioon. Mieluummin pitää lapsen, vaikkei niitä halua. Mielenkiintoista.
Abortin aivan tuhannen taalan varmuudella.