Vanhempi naishenkilö työpaikalla varasi vahingossa lentoliput Sambian Lusakaan :D:D:D
Äsken kahvihuoneessa avautui, että onpas kiva lähteä hiihtolomalla Länsi-Afrikkaan Sambiaan rentoutumaan.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Äsken kahvihuoneessa avautui, että onpas kiva lähteä hiihtolomalla Länsi-Afrikkaan Sambiaan rentoutumaan.
Vahingossa??
Teillähän outo työpaikka. Teillä porukkaa istuu kahvihuoneessa jo 7 aikaan.... liekö sekin vahinko.
Epäilen että nyt on kyseessä kyseessä haave päästä töihin.
Silloin ku olin siivoojana, niin meillä kyllä alkoi työt siinä 7 pintaan. Osalla muistaakseni jo kuudelta. Kahvihuonetta ei kyllä ollut, vaan ennemminkin joku taukotila. Kyllä siellä meit siivoojia oli kahvittelemassa jo heti aamusta. Tosin, siivoojaan palkalla ei olisi Sambiaan lähdetty.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ongelmana henkilön ikä, matkan kohde,ap:n kateellisuus matkailijoita ja työssäkäyviä kohtaan vai mikä.
Vahingossa? No kai sen voi vaihtaa/perua johonkin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Silloin ku olin siivoojana, niin meillä kyllä alkoi työt siinä 7 pintaan. Osalla muistaakseni jo kuudelta. Kahvihuonetta ei kyllä ollut, vaan ennemminkin joku taukotila. Kyllä siellä meit siivoojia oli kahvittelemassa jo heti aamusta. Tosin, siivoojaan palkalla ei olisi Sambiaan lähdetty.
Meillä on alkanut viideltä. Nyt syödään täällä aamupalaa😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on alkanut viideltä. Nyt syödään täällä aamupalaa😊
samalla voitte kai varailla maailman ympäri matkoja.....buuaaah
Öö, mistä lähtien Sambia on sijainnut Länsi-Afrikassa? Jokin ontuu pahasti tarinassa. Pakko olla peräkammarin persun säälittävä trollausyritys. Peräkammarin työttömät persut tosin heräävät normaalisti vasta iltapäivällä siinä neljän aikaan juomaan kaljaa.
ei jatkoon kirjoitti:
Öö, mistä lähtien Sambia on sijainnut Länsi-Afrikassa? Jokin ontuu pahasti tarinassa. Pakko olla peräkammarin persun säälittävä trollausyritys. Peräkammarin työttömät persut tosin heräävät normaalisti vasta iltapäivällä siinä neljän aikaan juomaan kaljaa.
Kyllä minä olen ollut hereillä jo pitkään, enkä juo kaljaa, vaan vihreää teetä.
Luuliko lähtevänsä Gambiaan? Gambia on lännessä ei Sambia. Sambia on jossain siellä etelässä käsittääkseni ja paljon isompi maa kuin Gambia. Kas kun ei tilannut lippuja vahingossa Osakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa??
Teillähän outo työpaikka. Teillä porukkaa istuu kahvihuoneessa jo 7 aikaan.... liekö sekin vahinko.
Epäilen että nyt on kyseessä kyseessä haave päästä töihin.
Mitä outoa siinä on? Mä istuin kahvihuoneessa kello 6:45 ja nyt lähden nukkumaan. Kas, kun kaikki ei tee 08-16 töitä. Itse menin yhdeksi töihin ja nyt oon lähdössä kotiin.
ei jatkoon kirjoitti:
Ap ei varmaan malttanut mennä nukkumaan ennen kuin pääsi taas postailemaan tänne anonyymisti.
Siis työpaikan nainen on lähdössä safarilomalle Sambiaan, mutta luulet, että hän oikeasti olisi halunnut seksilomalle Gambiaan? Kertoo kyllä kaiken ap sinusta.
MInä varasin vahingossa liput New Yorkiin. Luulin, että se on lähellä Lontoota. Voi voi, nyt täytyy lähteä shoppailemaan vähän kauemmas. Miten mahdan osata, kun olen näin vanha.
Nainen 57v
Sambia on älyttömän hieno luontokohde. Lisäksi maassa on aika rauhallista. Köyhä maahan se on nykyään, voitot runsaista luonnonvaroista jäävät länsimaille. Mutta turistina menisin ehkä.mielummin Sambian kuin Gambiaan.
Tehdäänkö Sambiaan jotain pakettimatkoja? Hieno maa. Afrikasta löytyy paljon muutakin kuin seksiä, niin kuin Thaimaastakin. Seksi on vain bonus.
Vahingossa? Mihin se sitten halusi ne varata?
Itse tiedän tapauksen jossa pariskunta oli lähdössä Goaan Intiaan mutta varasi liput lentokentälle jonka koodi on GOA - se on Genoa, Italiassa :-D
Jaa.
Minä taas varasin Thaimaahan. Onko siinä jotain kummallista ja taivastelemisen aihetta.
M50+