Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruumis naapurissa ja hajut.

Vierailija
22.01.2017 |

Naapurissa on useamman viikon ollut henkilö kuolleena.
Ensin haisi kalman haju ja nyt pesuaineet (ja myrkyt?).
Asutaan kerrostalossa ja rapussa haju on todella pistävä vaikka postiluukku ja oven reunat on teipattu.
Haju tunkeutuu meille eteiseen asti ja päänsärky on valtava mikä siitä hajusta aiheutuu.
Kauankohan tätä kestää?
Lähden evakkoon kotoani jos tämä jatkuu vielä pitkään.
Onko kenelläkään kokemuksia? Pitäisikö vain pakata tavarat suosiolla?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kuoli ja oli kai pari kuukautta kuolleena kerrostaloasunnossaan.

Siinä kerrosta tai paria alempana asui yksi tuttuni ja hän sanoi, ettei ollut haistanut mitään. Hänen miehensä oli kuulemma kerran tuona aikana jopa käynyt haistamassa kaikkien asuntojen postiluukusta, mutta ei silloinkaan huomannut mitään. (Oli tuntunut savun hajua ja kävi siksi haistelemassa, mutta se meni ohi.)

Vierailija
2/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Alussa tekee pahaa. Olin mahdollisimman paljon pois kotoa. Mutta kun naapurin asunto tyhjennetään ja remontoidaan niin hajut lähtee ja muutenkin helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kuolla tuolla tavalla. (Ja ap:tä harmittaa vain haju.)

Vierailija
4/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri kuoli kotiinsa. Illalla rappukäytävässä ei haissut ollenkaan. Aamulla epäilin, että se on jättänyt vahingossa roskapussin mätänemään eteiseensä. Iltapäivällä tulin töistä ja haju oli karmea. Ghostbusters miehet tyhjensivät kämppää nosturilla ikkunan kautta parketteja myöten. Rappukäytävässä oli jonkinlainen hajunpoistaja. Kalmanhaju leijaili rapussa silti pari päivää.

Vierailija
5/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista kuolla tuolla tavalla. (Ja ap:tä harmittaa vain haju.)

Miksi? Minä ainakin haluaisin kuolla kotona.

Vierailija
6/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rapussa oli kalmanhaju tyyliin pari kuukautta. Mutta olikin hellekesä ja ruumis ehti lahota pahasti. Haju sen mukainen. Ja siis toki inhottava tapa kuolla mutta ei se naapureiden vika ole.

Vierailija
7/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille se kalma haisee? Vähän kuin eläimen raadolle vai?

Vierailija
8/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä haluaisi mädäntyä kotona enkä muuallakaan. Haluan tuhkaukseen mahdollisimman pian kuoleman jälkeen.

Vierailija
9/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mille se kalma haisee? Vähän kuin eläimen raadolle vai?

Imelälle mädäntyneelle lihalle x1000. Ehkä ulosteen hajulla höystettynä.

Vierailija
10/50 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette huolehdi naapureistanne ja pyydä huoltomiestä käymään, jos jotakuta ei näy vähään aikaan?

Isoenoni löytyi kuolemaisillaan lattialta, kun oli kaatunut ja ollut siinä muutaman päivän. Naapurit olivat pyytäneet huoltomiehen katsomaan, kun häntä ei ollut näkynyt. Oli todella onnellinen ja kiitteli paljon, että tulivat. Kuoli tosin sitten seuraavana yönä sairaalassa.

Vierailija
11/50 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä haluaisi mädäntyä kotona enkä muuallakaan. Haluan tuhkaukseen mahdollisimman pian kuoleman jälkeen.

Aina ei voi itse valita.

Vierailija
12/50 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pelko, että jäät virumaan henkitoreissasi tai kalmona, laita puhelimeen appi, joka hälyyttää läheisille, jos et käytä puhelintasi.

Vierailija
13/50 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette huolehdi naapureistanne ja pyydä huoltomiestä käymään, jos jotakuta ei näy vähään aikaan?

Isoenoni löytyi kuolemaisillaan lattialta, kun oli kaatunut ja ollut siinä muutaman päivän. Naapurit olivat pyytäneet huoltomiehen katsomaan, kun häntä ei ollut näkynyt. Oli todella onnellinen ja kiitteli paljon, että tulivat. Kuoli tosin sitten seuraavana yönä sairaalassa.

Kuka nyt naapureille ilmoittelee parin viikon pattayan matkoistaan....

Vierailija
14/50 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö pitäisi alkaa kyyläämään naapurien tulemista ja menemistä? Olen tässä asunut reilu puoli vuotta ja nähnyt naapurit tasan 4 kertaa vaikka tässä samassa kerroksessa on viisi muuta asuntoa

Vierailija
15/50 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pelko, että jäät virumaan henkitoreissasi tai kalmona, laita puhelimeen appi, joka hälyyttää läheisille, jos et käytä puhelintasi.

Mikä appi? Kerro tarkemmin.

Vierailija
16/50 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes tavannut puoliakaan naapureistani eikä mulla ole hajuakaan, kuka asuu missäkin. Ehkä jos olis mahdollisuus aamusta iltaan kyylätä ikkunan äärellä, mulla saattais olla jokin käsitys siitä, kuka täällä asuu ja kuka ei.

Vierailija
17/50 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko muitakin vastaavia, mutta tähän lehtijuttuun törmäsin ihan vasta. Latasin puhelimelle, kun olen yksinasumisajan miettinyt, koskahan minut löydetään, jos jotain tapahtuu.

https://fi-fi.facebook.com/FriendFisplay/

Vierailija
18/50 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko muitakin vastaavia, mutta tähän lehtijuttuun törmäsin ihan vasta. Latasin puhelimelle, kun olen yksinasumisajan miettinyt, koskahan minut löydetään, jos jotain tapahtuu.

https://fi-fi.facebook.com/FriendFisplay/

Näköjään kotimainen tuotekin 👍 1,99€ maksaa fb-kuvien mukaan, tosin iTunesista ei näyttänyt löytyvän.

Vierailija
19/50 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/50 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan naapuri kupsahti heinäkuun helteillä ja makasi kotonaan kolme viikkoa. Kun sen ovi avattiin niin rapussa haisi vielä kahden kuukauden kuluttua siinä kerroksessa missä oli asunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi