Nuori joka viikko yhden päivän pois koulusta
Maha kipeä tai pää niin kipeä ettei voi mennä. Mitä pitäisi tehdä ?? Ammattikoulun eka vuosi
Kommentit (9)
Kertoo jostain ongelmasta, mitä pitäisi lähteä selvittämään. Kiusaaminen, oppimisvaikeudet, alkoholinkäyttö, masennus, esimerkiksi.
Lääkärille ja jos mitään ei löydy niin sitten selvittää mistä muuten kiikastaa ja jos kärsii lorvikatarrista niin pakolla kouluun
No onko terveysvaivoja selvitelty? itse ajattelisin että viimeistään kolmannella poissaolokerralla passittaisin lääkärille. Onko stressiä? Voi myös aiheuttaa tuollaisia oireita. Kiusaamista? Oppimisvaikeuksia? Väärä ala? Hankaluuksia opettajien kanssa?
Huoh. Minä lintsasin aikanani todella paljon...auktoriteettiongelma... ei siihen lääkäri auttanut.
Opettaja minusta sitten tuli.
Mäkin lintsasin kerta viikko... Luin paljon öisin ja ei vaan jaksanut nousta kouluun. Ihan ysin oppilas olin.
Tyypillinen ahdistuneisuushäiriön oire. Nuori lääkäriin ja terapiaan nopeasti.
Vaihteleeko päivä vai onko se aina sama päivä? Jos aina sama viikonpäivä niin voi johtua jostain tietystä oppiainetunnista jota kyseisenä päivänä olisi
Minäkin lintsasin amiksessa paljon. Oli motivaatio-ongelmia. Oppitunnit olivat isoksi osaksi ihan tuubaa, millä ei ollut mitään tekemistä minkään asian kanssa. Valmistuin kuitenkin aikataulussa hyvin arvosanoin, koska hoidin harjoittelut ja kirjalliset tehtävät kunnialla. Itse ala kiinnosti, mutta oppituntien paskanjauhanta ei.
Up