Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos ryhtyy pettäjän kanssa suhteeseen, saa pettäjän.

Vierailija
22.01.2017 |

Pitkä avioliittoni päättyi yli kymmenen vuotta sitten, kun mieheni jäi kiinni pettämisestä. Pitää sanoa, viimeisestä pettämisestään, koska niitä oli sitten kuulemma ollut ennenkin. Tämä viimeinen tyttis huolehti että sain tietää niistä; hän koki asian niin, että meidän parisuhde oli vaan ollut niin huono (ja minä miehelle kelvoton vaimo), että mies oli joutunut pettämään. No juu todella. Otin miehestä eron (jota mies ei olisi halunnut) ja jatkoin elämääni.

Mies jatkoi suhdetta tämän viimeisen tyttiksensä kanssa. Muuttivat yhteen, ja tyttis hehkutti miten nyt ovat sielunkumppanit kohdanneet (joopa joo) (oli sitä sielunkumppanuutta aikoinaan ollut siinä edellisessäkin suhteessa varmaan alkujaan). No nyt sama mies on jäänyt kiinni sarjapettämisestä tässä uudessa suhteessaan, ja tyttis, nykyinen vaimo, on todella loukkaantunut, pettynyt ja yllättynyt miten mies voi pettää hänen luottamuksensa tällä tavalla.

Kysymys kuuluu, eikö nainen tajua, että jos ottaa miehen, joka pettää vaimoaan, saa miehen, joka pettää vaimoaan? Itsehän luulin, että näillä on joku avoin suhde... mutta ilmeisesti sitten ei.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on taipuvainen ajattelemaan että hänen rakkautensa on jotenkin suurempaa kuin jonkun toisen ja sen rakkauden ansiosta ei itselle tai toiselle voisi käydä mitään pahaa. Rakkaus ei sinänsä kuitenkaan minusta ratkaise pettämisen ongelmaa, syyt pettämiseen löytyy usein muualta kuin rakkauden määrästä.

Vierailija
2/7 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on näreet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ymmärtänyt miksi pettämistä otetaan niin vakavasti. Sain tietää että eksäni oli pettänyt minua koko suhteemme ajan, mutta ei se minua haitannut. Minut varmaan kivitetään tästä mielipiteestä, mutta virheitä me kaikki ollaan joskus tehty ja pettäminen on pieni neula heinäsuovassa

Vierailija
4/7 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku vähintään kolmasosa ihmisistä petä? Silti aina kaikki luulee ettei se omalle kohdalle käy...

Vierailija
5/7 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä voiko koko suhteen ajan systemaattista pettämistä laittaa yhden "virheen" piikkiin. Kiva tietenkin jos sinua ei haittaa kusipäisyys.

Vierailija
6/7 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä voiko koko suhteen ajan systemaattista pettämistä laittaa yhden "virheen" piikkiin. Kiva tietenkin jos sinua ei haittaa kusipäisyys.

Miksi ajattelet että minusta pettäminen tekisi ihmisestä kusipään... pettäjän tokikin.

Vierailija
7/7 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en allekirjoita.

Itse petin aiemmassa liitossa. Nuoruuden tyhmyyden piikkiin osittain, osittain toki vaikutti sekin että en täysillä rakastanut avomiestäni. Nykyistä avomiestäni en ole pettänyt ikinä, yhdessä oltu 18 vuotta.