Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä odotellessa.

Vierailija
22.01.2017 |

Seksiä on kyllä tulossa. Neidillä on vain rehellisesti krapula. Annoin mennä nukkumaan joksikin aikaa. Sitten saa tyydyttää, tavalla tai toisella. Hänen on helpompi saada, ei tarvi kuin pikkusen vihjasta. Sellaistakin olen kuullut että olen muka nopea riisumaan. No lähteehän ne housut äkkiä kun on toimintaa tiedossa.

Ajasta tuo joskus vinoilee. Se kun kestää juuri nin kauan kuin se kestää. Tunnin kestävä on muka liian kauan? En oikeasti katso kelloa mutta en ole mikään nopea tapaus. Nyt alankin mennä tuonne sänkyyn päin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis iltakuudelta "neidilläsi" on vielä krapula? Taitaa olla aika alkoholisti tapaus, eli aamuun asti on ryyppääminen venähtänyt.

Vierailija
2/2 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis iltakuudelta "neidilläsi" on vielä krapula? Taitaa olla aika alkoholisti tapaus, eli aamuun asti on ryyppääminen venähtänyt.

Mä en tienny että krappiksella on jokin tietty aika. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Mulkersson sai vähän kaikkea ja lopuksi pillua. Typy teki aluksi oikein naisen työn. Sitten ihan perinteiseen tyyliin paneskelu. On tää niin kivaa kun on osaava nainen. Jotain osaan minäkin kun krapulaisenkin saan innostumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan