Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ruiskuttaa vessan aina täyteen one touchin löyhkää, minulla alkaa särkeä päätä

Vierailija
22.01.2017 |

Miten saan tuon lopettamaan? Olen kiljunut, keskustellut, saarnannut, lahjonut ja uhkaillut, mikään ei auta. Painaa aina sitä 5-6 kertaa jopa kusella käynnin jälkeen. Yritä siinä sitten kyykkiä kun päässä heittää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtis ukko vaihtoon heti jos rupea tuollaiseksi kakaraksi

Vierailija
2/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teillä on moinen hajuste? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haju on varmasti siedettävämpi, kuin eritteidesi haju ap!

Oletkos ylipainoinen ?

Ehkäpä vessaan on jäänyt sinun eritteidesi haju ja se käy miehen omaan nenään?

Omia eritteitähän ei haista...

Ylipainoisten ihmisten eritetteet haisevat pahoilta ja tottahan se on, että hajussa on mikroskooppisia määriä kyseistä ainetta.

Sanoisin, että mitä voimakkaampana eritteiden haju on sitä enemmän siinä on hiukjasia.

Eli syy on siis ap sinun ja mies yrittää vain epätoivoisesti selvitä siitä...

T. Aihetta tutkinut yliopiston opettaja.

Vierailija
4/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo haju on varmasti siedettävämpi, kuin eritteidesi haju ap!

Oletkos ylipainoinen ?

Ehkäpä vessaan on jäänyt sinun eritteidesi haju ja se käy miehen omaan nenään?

Omia eritteitähän ei haista...

Ylipainoisten ihmisten eritetteet haisevat pahoilta ja tottahan se on, että hajussa on mikroskooppisia määriä kyseistä ainetta.

Sanoisin, että mitä voimakkaampana eritteiden haju on sitä enemmän siinä on hiukjasia.

Eli syy on siis ap sinun ja mies yrittää vain epätoivoisesti selvitä siitä...

T. Aihetta tutkinut yliopiston opettaja.

Kukahan mun vessassa sitten käy yhtä aikaa mun kanssa, jos omiaan ei haista. Asun yksin...

Vierailija
5/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on jostain syystä pakkomielle niihin. Nytkin siivouskaapissa varmaan 20 kpl. Muutenkin lotraa kaikkien hajusteiden kanssa, pesuainetta tunkee aina pyykkikoneen luukun täpötäyteen, deodoranttia ja partavettä suihkuttaa pitkin päivää lisää, autossa on tyyliin 5 wunderbaumia...

Ap

Vierailija
6/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on jostain syystä pakkomielle niihin. Nytkin siivouskaapissa varmaan 20 kpl. Muutenkin lotraa kaikkien hajusteiden kanssa, pesuainetta tunkee aina pyykkikoneen luukun täpötäyteen, deodoranttia ja partavettä suihkuttaa pitkin päivää lisää, autossa on tyyliin 5 wunderbaumia...

Ap

Miehelläs on joku anomalia, ei  tuollainen ole normaalia käytöstä. Lähetä se lekuriin tsekkaamaan oma nenänsä.Eihän tuollainen "haisuli" sovi kämppäkaveriksi alkuunkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi