En huoli betanaista, vaikka olen betamies
Sisimmässäni tunnen olevani alfa. En halua mitään väljähtänyttä betasuhdetta.
Kommentit (16)
Mikä on miehinen toimintasuunnitelmasi em. tavoitteen saavuttavimeseksi?
Mä huolisin, mutta ei niille kelpaa.
Ja siihen sulla on täysi oikeus. Ruikuttamisen oikeuden kyllä menetät.
Onko naisissakin jakoja eri kirjaimiin :D
Alfa naiset ovat yleensä niitä väkivaltaisia ja vittumaisia juoppoja jotka rähjäävät kadulla. :O
No eipä sun tarvitsekaan huolia ketään ketä et halua. Kannattaa vaan sitten ymmärtää se riski että jäät yksin.
Oliko se alfa-naaras kun turun sanomissa luki, että joku nainen oli viime yönä käynyt abc:lla toisen naisen kimppuun ja repinyt tätä hiuksista, kun uhrin kaveri (myös nainen) oli tullut hätiin, alfa-naaras oli tiputtanut sen ykkösellä :D
Vierailija kirjoitti:
Alfa naiset ovat yleensä niitä väkivaltaisia ja vittumaisia juoppoja jotka rähjäävät kadulla. :O
Ai niinku Jenni Vartiainen?
Jos seurustelet alfanaisen kanssa niin siltä saat turpaasi kun olet beta mies, joudut palvelemaan häntä. Alfanainen saattaa myös mitään ilmoittamasta istua yöllä naamallesi kun nukut.. Olisiko se kivaa :I
Vierailija kirjoitti:
No eipä sun tarvitsekaan huolia ketään ketä et halua. Kannattaa vaan sitten ymmärtää se riski että jäät yksin.
Oletko mieluummin kenen kanssa tahansa kuin yksin? Kuulostaa erittäin heikon ihmisen kommentilta. Turha tulla valittamaan päivittäisistä turpaanvedoista kun sekin on parempi kuin olla yksin.. :I
Vierailija kirjoitti:
Oliko se alfa-naaras kun turun sanomissa luki, että joku nainen oli viime yönä käynyt abc:lla toisen naisen kimppuun ja repinyt tätä hiuksista, kun uhrin kaveri (myös nainen) oli tullut hätiin, alfa-naaras oli tiputtanut sen ykkösellä :D
Selvästi kyseessä on ollut alfa-naaras. Ne on melkoisia...
Vierailija kirjoitti:
Sisimmässäni tunnen olevani alfa. En halua mitään väljähtänyttä betasuhdetta.
Sä et ole edes beta, olet pelkkä pahainen omega.
Aina puhutaan kuinka miehet ahdistelevat naisia ja monesti se on tottakin. Olen mies puolinen ihminen ja kerran kun olin jotain 13v joukko vanhempia alfa-naisia piiritti minut sporassa ja yksi alkoi puristelemaan minua perseestä. Vaikka kavereiden kanssa puhuttiin karskeja juttuja naisista tuolloin, niin todellisuuden tullen olin täysin paniikissa.. :(
Alfanaaraalla on karvaiset pakarat, jotka nousevat ja laskevat. Mutta eivät välttämättä betamiehen päällä.
Olet transalfa.