Mitä tarkoittaa jos nainen sanoo miestä ihanaksi?
Mitä "ihanuus" on teidän mielestä? Jos tämä nainen sanoo miestä ihanaksi sille miehelle itselleen, ja nainen ja mies ovat sellaisessa asemassa toisiinsa nähden, että heille voisi tulla parisuhde (eli eivät ole kavereita tai sukulaisia tms.).
Kommentit (22)
Ei välttämättä mitään. Naiset saattaa sanoa mitä vaan, vaikka eivät edes tarkoita.
Se saattaa tarkoittaa, että olet ihana kuin koiranpetu... tai että olet pöksyt kostuttavan ihana uros...
Voit selvittää asian kysymällä häneltä mielipidettä Mikki Hiiri-lakanoista.... reaktion nähtyäsi kerrot hankkivasi sellaista veljenpojallesi.
Saattaa tarkoittaa ihanaa joko ihastumis- tai kaverimielessä, ei voi kuin arvailla.
Sitä, että tykkää miehestä niin kokonaisvaltaisesti kuin vain voi. Ja että mies saa naiselle hyvän olon ja mielen.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että tykkää miehestä niin kokonaisvaltaisesti kuin vain voi. Ja että mies saa naiselle hyvän olon ja mielen.
Tämä.
Ihanuus tarkoittaa minusta erittelemätöntä hyvää, eli ei niinkään näe yksittäisiä hyviä ominaisuuksia, vaan näkee kokonaisuuden, josta pitää valtavasti. Kohde hämmentää hyvällä tavalla ja saa haaveilemaan. Ihanuus on romanttinen sana enkä ainakaan itse käyttäisi sitä kevyesti.
Ite ainakin sanon spontaanisti töis miehiä ihaniksi joskus jopa "rakkaaksi ihmisiksi" sillai äitimäiseen tyyliin enkä varmasti ajattele tätä seksuaalisesti tai rakkaudellisesti jos sanon jompaa kumpaa vaan puhtaasti kaveri mielellä. Vois kans joskus tietty miettii mitä sanoa :D
Useampi nainen on sanonut, että "ihanan iso", kun olen tempaissut meisselin esiin
Vierailija kirjoitti:
Ite ainakin sanon spontaanisti töis miehiä ihaniksi joskus jopa "rakkaaksi ihmisiksi" sillai äitimäiseen tyyliin enkä varmasti ajattele tätä seksuaalisesti tai rakkaudellisesti jos sanon jompaa kumpaa vaan puhtaasti kaveri mielellä. Vois kans joskus tietty miettii mitä sanoa :D
Ei kannata ihmetellä jos joku ymmärtää vähän väärin...
Jos taas "ihana nallekarhu" niin = seksuaalisesti epähaluttava.
Lista ihanasta miehestä:
- luotettava
- turvallinen
- pitää hellyydestä ja läheisyydestä
- rauhallinen
- vetää puoleensa kuin magneetti
- huolehtii päivittäin hygieniastaan
- ei ole mikään mammanpoika
- ei koskaan vähättele naisia sukupuolen takia
- kiltti
Samoin kuin 9. Jos olet ihana, saat todennäköisesti kuulla siitä! Ja se ei ole seksuaalinen kommentti, mikä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö voisi olla myös niitä tunteita. Ihanaksi sanomisesta ei voi päätellä yhtään mitään.
Mielestäni ihana sanaa tai toteamista toisesta ei pitäisi vähätellä.
Sitä sanaa on niin miesten kuin naistenkin vaikeaa sanoa kumppanilleen. Olen äimistynyt miehenä sanottuani tai korttiin tai viestiin kirjoittaessani ystävättärensä että olet ihana ja pidän susta tosi paljon, niin siitä ei ole hylätty, vaikka yhteistä taivalta onkin jo yhdessä matkattu.
ei oikein mitään, naiset puhuu mitä sylki suuhun tuo. Ei niitä puheita kannata ottaa sen enemmän tosissaan kuin 4v lapsen kertomuksiakaan.
Sanon erästä miestä ihanaksi, koska tahdon sänkyyn hänen kanssaan. Ja se tehoaa aina:D
Voipi olla oikeesti ihastunut tai flirttaa että mielelle tulee hyvä mieli.
Mun ihastus sanoi mulle leikillään "rakas työkaveri" ja mulla soi koko päivän päässä vaan se "rakas". Mutta ei meistä koskaan tullut mitään... Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tämän tapaista.
Olen joskus sanonut jollekin lomaromanssille noin, kun olen ajatellut ettemme enää kohtaa romanttisessa mielessä. Ikään kuin kiitoksena kivasta yhdessä vietetystä ajasta.
Jos mitään ihmempää ei olisi ollut, niin sitten se olisi varmaan tapa osoittaa, että olen erittäin kiinnostunut.
Ihana = rakastan sinua jo melkein