Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pitävät parrasta miehellä?

Vierailija
22.01.2017 |

Kasvatin vähän partaa ja naiset flirttailevat paljon enemmän kuin ollessani ilman partaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet näyttävät paremmilta parran kanssa, kovin pehmeäpiirteiset tai "heikkoleukaiset" miehet saavat jämäkkyyttä ja miehisyyttä parrasta, kovin karkeapiirteiset taas pehmeyttä. Olettaen tietysti, että parta kasvaa hyvin ja sen pitää siistinä.

Itse tykkään parrakkaista miehistä enemmän kuin parrattomista. Pienessä kännissä päädyn yleensä hipeltämään vieraidenkin miesten partoja, ei mua ne miehet kiinnosta mutta tykkään parroista :D

Vierailija
22/23 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet näyttävät paremmilta parran kanssa, kovin pehmeäpiirteiset tai "heikkoleukaiset" miehet saavat jämäkkyyttä ja miehisyyttä parrasta, kovin karkeapiirteiset taas pehmeyttä. Olettaen tietysti, että parta kasvaa hyvin ja sen pitää siistinä.

Itse tykkään parrakkaista miehistä enemmän kuin parrattomista. Pienessä kännissä päädyn yleensä hipeltämään vieraidenkin miesten partoja, ei mua ne miehet kiinnosta mutta tykkään parroista :D

Niimpä! Esim. Tääkin herrasmies, ah mikä kuumis!

http://static.iltalehti.fi/viihde/20521740_vi.jpg

Joitakin pärstöjä ei mitkään parrat pelasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä! Esim. Tääkin herrasmies, ah mikä kuumis!

http://static.iltalehti.fi/viihde/20521740_vi.jpg

Joitakin pärstöjä ei mitkään parrat pelasta.

Kaarina, nyt on taas palstakiintiö täynnä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi