Vain Elämää tähdet 2017
Toistensa kappaleita ohjelmassa esittävät rap-tähti Nikke Ankara, Laura Voutilainen, Irina, Robin, Tiktak -yhtyeestä uransa aloittanut Petra Gargano, Yö-yhtyeen Olli Lindholm ja Samu Haber Sunrise Avenuesta.
Ohjelman kuvaukset alkavat jo maanantaina Espanjassa.
MTV3
Mitä mieltä ootte?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tän vuoden kausi yllättää positiivisesti. Siis siihe nähden että juuri kellään ei tunnu olevan paljon mitään odotuksia. No Olli nyt on aina Olli, siitä ei pääse mihinkää. Samu Haber ei Suomessa ole niin tunnettu ja "hyvämaineinen" laulaja, mut käsittääkseni Saksassa on todella hyvin menestynyt. Ja fanipohjaa riittää, toiskohan se vähä katsojia Suomen ulkopuoleltakin? Robin yllättävää positiivisesti taidoillaan ja sympatiallaan, koska hän vaan nyt sattuu olemaan Robin. Nikke Ankara saattaa olla todellinen yllättäjä, mulla on vähän sellanen tuntuma.
Naisista mulla ei mitään hirveen vahvoja mielipiteita ole.
Niin moni marmattaa Ollista ja "tuntemattomista" artisteista sekä Espanjaan menemisestä, joten ei luulisi ettei ole kuin voitettavaa odotuksiin nähden.
Tuollakin kuvaukset alkaa olla pian loppupuolella. Tämän päivän jälkeen vissiin kahen artistin päivä ja duettopäivä jäljellä. Miten lie on kuvaukset menneet..
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin kuvaukset alkaa olla pian loppupuolella. Tämän päivän jälkeen vissiin kahen artistin päivä ja duettopäivä jäljellä. Miten lie on kuvaukset menneet..
Somessa ovat ainakin vakuutelleet fiiliksen olleen hyvä. Ei mua kyllä käy yhtään kateeksi noitten kuvausten suhteen. Ei siinä varmaan varsinainen lomafiilis oo, vaikka missä linnassa yönsä nukkuis, kun aamusta iltaan kuvataan yli viikon ajan ja pitäs vielä antaa mielellään skarppi vaikutelma itestään.
Tuollanen viikon mittainen kuvauskeissi on kyllä ihan superrankka! Vaikka varmasti on ollut hauskaa ja kivaa, päivät on kuitenki tosi pitkiä ja väsyttäviä olla kokoajan paineen alla.
Mut jospa ne sais hyvän kauden aikaseksi nii saadaan parin kk päästä nauttia!
Vierailija kirjoitti:
Tuollanen viikon mittainen kuvauskeissi on kyllä ihan superrankka! Vaikka varmasti on ollut hauskaa ja kivaa, päivät on kuitenki tosi pitkiä ja väsyttäviä olla kokoajan paineen alla.
Mut jospa ne sais hyvän kauden aikaseksi nii saadaan parin kk päästä nauttia!
Jep jep. Mä olisin jo stressin takia menettäny yöuneni, että arvostan kyllä, jos ne saa jotain annettua itsestään tuollaisessa tilanteessa.
Vähä ot, mut oon tässä seurannu ig:stä #vainelämää, tehnyt sellasen havainnon, et Samulla näyttäs kyllä olevan hirvee määrä faneja siellä Saksan maalla, hirvee määrä muokattuja fanikuvia, videoista leikeltyjä kuvia ymsyms.
Vierailija kirjoitti:
Vähä ot, mut oon tässä seurannu ig:stä #vainelämää, tehnyt sellasen havainnon, et Samulla näyttäs kyllä olevan hirvee määrä faneja siellä Saksan maalla, hirvee määrä muokattuja fanikuvia, videoista leikeltyjä kuvia ymsyms.
Joo on sillä instaseuraajamäärään nähden kyllä someaktiivisimmat fanit noista. Moni Suomessa ei tajuakaan miten aktiivinen fanikunta hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on sillä instaseuraajamäärään nähden kyllä someaktiivisimmat fanit noista. Moni Suomessa ei tajuakaan miten aktiivinen fanikunta hänellä on.
Saa sit Vain elämää katsojia ulkomailtakin, vai näkeeköhän sitä muualla ku Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sit Vain elämää katsojia ulkomailtakin, vai näkeeköhän sitä muualla ku Suomessa?
Niin, en tiedä toimiiko esim. Ruutu ulkomailla..
https://www.instagram.com/p/BP140CWgA1t/?hl=fi
Nikke näyttää ihan superpieneltä tässä! Onko Robin sit vaan niin pitkä?
Tulee sellanen pikkuveli-isoveli fiilis, ja nimenomaan sillee et Robin ois vanhempi :0
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BP140CWgA1t/?hl=fi
Nikke näyttää ihan superpieneltä tässä! Onko Robin sit vaan niin pitkä?
Tulee sellanen pikkuveli-isoveli fiilis, ja nimenomaan sillee et Robin ois vanhempi :0
Nikke on kyllä lyhyt, Samu kun on vielä huomattavasti Robinia pitempi :D
Onko näin sukean kattauksen syy se, että edellisellä kaudella oli niin monta liian hyvää nimeä ja ihan oikeita muusikoita! Nimittäin Pave Maijanen, Anssi Kela, Virve Rosti jne. Nyt tehdään entistä keksinkertaisempaa paskaa, liekö tullut palutetta jostain, etta taso on ollut liian kova. Espanjanpelleily siihen sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin sukean kattauksen syy se, että edellisellä kaudella oli niin monta liian hyvää nimeä ja ihan oikeita muusikoita! Nimittäin Pave Maijanen, Anssi Kela, Virve Rosti jne. Nyt tehdään entistä keksinkertaisempaa paskaa, liekö tullut palutetta jostain, etta taso on ollut liian kova. Espanjanpelleily siihen sopii hyvin.
Ei tämä ollut edellinen kausi..
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Suomesta ala tuonne halajavat kuumimmat nimet olla kohta käyty läpi.
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa! Pave Maijanen, Anssi Kela - siinäpä vasta varsinainen kerma! Nää on ihan makuasioita. Ja ehkä osittain myös kuulijan oma ikä vaikuttaa.
Itse sanoisin että tää kausi on paras ikinä. Samu (parasta ikinä), aina yhtä ihana Robin - Yön biisit (ei Olli niinkään) - kunnon iskelmästara joka osaa laulaa Laura - Irina - kelpaa mulle!
Kokonaisuutena en oo ihan vakuuttunu porukasta, mutta toisaalta siellä on nyt mulle pari joiden takia tulee katottua siltikin varmaan joka jakso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa! Pave Maijanen, Anssi Kela - siinäpä vasta varsinainen kerma! Nää on ihan makuasioita. Ja ehkä osittain myös kuulijan oma ikä vaikuttaa.
Itse sanoisin että tää kausi on paras ikinä. Samu (parasta ikinä), aina yhtä ihana Robin - Yön biisit (ei Olli niinkään) - kunnon iskelmästara joka osaa laulaa Laura - Irina - kelpaa mulle!
Kyllä ikä varmasti vaikuttaa. Ite oon 26 ja kaikki nimet on tuttuja. Tiktakia tuli kuunneltua lapsena ja Irinaa ja Sunrise Avenuen ekaa levyä vähän myöhemmin teini-iässä. Ollista en laulajana välitä, mutta onhan niillä aika legendaarisia biisejä. Laura Voutilainen ei suosikkeja, mutta jotain hänenkin tuotantoa tunnen. Robin on tähän asti ollu vähän nuoremmille suunnattu, mutta ilolla häntä seuraa. Nikenkin musaa on tullu vastaan, vaikka en räppifani olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tän vuoden kausi yllättää positiivisesti. Siis siihe nähden että juuri kellään ei tunnu olevan paljon mitään odotuksia. No Olli nyt on aina Olli, siitä ei pääse mihinkää. Samu Haber ei Suomessa ole niin tunnettu ja "hyvämaineinen" laulaja, mut käsittääkseni Saksassa on todella hyvin menestynyt. Ja fanipohjaa riittää, toiskohan se vähä katsojia Suomen ulkopuoleltakin? Robin yllättävää positiivisesti taidoillaan ja sympatiallaan, koska hän vaan nyt sattuu olemaan Robin. Nikke Ankara saattaa olla todellinen yllättäjä, mulla on vähän sellanen tuntuma.
Nikke kykenee yllättämään ehkä itsensä. Uskomattoman aneeminen räppäri, toki sekin voidaan lukea jo taidoksi, harva esiintyjä kykenee olemaan yhtä laahaava ja innoton lavalla.