Vain Elämää tähdet 2017
Toistensa kappaleita ohjelmassa esittävät rap-tähti Nikke Ankara, Laura Voutilainen, Irina, Robin, Tiktak -yhtyeestä uransa aloittanut Petra Gargano, Yö-yhtyeen Olli Lindholm ja Samu Haber Sunrise Avenuesta.
Ohjelman kuvaukset alkavat jo maanantaina Espanjassa.
MTV3
Mitä mieltä ootte?
Kommentit (264)
Vois kyllä pitää vaiks jonku viiis vuotta taukoo et ehtis vähä uusiutua tämä artistipuolo ja sitte kattoo josko tekis uuden kauden
Vierailija kirjoitti:
Robinin takia katson, siisti fiksu nuori mies. Arvostan että käy lukiota kaiken kiireen keskellä.
Ja sitäpaitsi tollasta komeaa ja iloista naama katselis vaikka ihan muuten vaan
Mä oon lähes varma, että syksyllä tulee uus kausi. Mikä kiire niillä muuten ois ollu saada seuraava kausi keväällä ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Robinin takia katson, siisti fiksu nuori mies. Arvostan että käy lukiota kaiken kiireen keskellä.
Muistelen, että on sanonut jotain jo kirjottavansa nyt keväällä. Vuodenhan se vissiin vielä muuten lukion penkkiä kuluttaa.
Euron kuvat silmissä pusketaan ulos mahdollisesti kaksi kautta vuodessa. Siinä kärsii pelkästään formaatti. Voipi olla, että alamäki on jo alkanut. Vain Elämää on pian Vailla Elämää?
Tää kausi on kyllä niin rakennettu Robinin varaan. Vain sen takia mä katon.
Suurin osa tämän ketjun kommenteista voisi olla suoraan Aina Inkeri Ankeisen suusta.
Odotan innolla sitä, kuka vetää Rakkaus on lumivalkoinen Espanjan auringon alla. Eniten odotan muutenkin Ollin päivää, jolloin Ollin omaa laulua ei tarvitse kuunnella. Muuta sanottavaa? No, Irinan Hiljaisuus on ihan hieno biisi ja Robin on kiva poika... ööö?
Jotenkin vaikeaa keksiä mitään positiivista sanottavaa tästä kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tämän ketjun kommenteista voisi olla suoraan Aina Inkeri Ankeisen suusta.
Odotan innolla sitä, kuka vetää Rakkaus on lumivalkoinen Espanjan auringon alla. Eniten odotan muutenkin Ollin päivää, jolloin Ollin omaa laulua ei tarvitse kuunnella. Muuta sanottavaa? No, Irinan Hiljaisuus on ihan hieno biisi ja Robin on kiva poika... ööö?
Jotenkin vaikeaa keksiä mitään positiivista sanottavaa tästä kaudesta.
On kyllä todelliset Aina Inkeri Ankeiset liikkeellä tässä keskustelussa! :)
Ja oikein Ollin lynkkaus-porukka. Riippumatta mistään yhtyeen sisäisistä erottamiskuvioista Olli on kuitenkin tämän porukan suurin legenda ja ura selvästi pidempi kuin kenelläkään muulla, myös hittejä vuosien varrelta suunnilleen saman verran kuin muilla yhteensä.
Yleisesti toki artisteista saisi isompi osa olla ns. "kokeneempaa kaartia" ja myös musiikki-tyyleissä saisi olla enemmän vaihtelua, sehän tämän ohjelman "suola" oli aiemmin että oli riittävän erilaisia artisteja esittämässä toistensa biisejä. Viimeisimpinä kausina tuo skaala on kutistunut, valitettavasti.
Vaikka tämä kausi ei mikään huippu ole artististien monipuolisuudessa ja muutenkaan. Silti odotan innolla että uusi kausi alkaa, kuten aina! :)
Jotenki huvittuneena odotan että miten Nikke suoriutuu Samun biisistä. Ja paras on ehkä kuitenki Olli laulamassa Fontside Ollieta tms. :D Robinin kaikkia vetoja odotan innolla, hänellä on äänenkäyttö kehittynyt valtavasti ja monia tosi tunteikkaita ja herkkiä tulkintoja löytyy. Veikkaan että moni saattaa yllättyä hänen vedoista.
Minä ehkä eniten odotan spekulaatioita tällä palstalla :D Kenenstä tulee mammapalstan suosikki, entä inhokki?
Entä Kuka on tämän vuoden yllättäjä?
Tänään taidetaan kuvata noista ensimmäisen päivää.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehkä eniten odotan spekulaatioita tällä palstalla :D Kenenstä tulee mammapalstan suosikki, entä inhokki?
Entä Kuka on tämän vuoden yllättäjä?
Inhokki on luonnollisesti Olli. Suosikki Robin ja Samu varmaan myös. Voisko yllättäjä olla sit Nikke? :D
Aivan totaalisen p*ska sarja. Ekan tuotantokauden jälkeen ei ole ollut mitään kiinnostavaa. Ringissä nyyhkivät ja taputtelevat toisiaan selkään. Vain täysin vajaamielinen seuraa sarjaa vuodesta toiseen. Kuka edes on Nikke Ankara?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lähes varma, että syksyllä tulee uus kausi. Mikä kiire niillä muuten ois ollu saada seuraava kausi keväällä ruutuun.
Veikkaan, että kilpailu Maikkarin kanssa vaikuttaa myös. Maikkarihan tuo nyt keväällä ruutuun monia vanhoja suosikkeja ja uusia ohjelmia juhlavuotensa vuoksi, joten Nelosen pitää yrittää toden teolla saada prime timeen jotain katsottavaa.
Olli ja Irina laulamassa Haberin biisejä. Huutonaurua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Kuka on tämän vuoden yllättäjä?Inhokki on luonnollisesti Olli. Suosikki Robin ja Samu varmaan myös. Voisko yllättäjä olla sit Nikke? :D
Nikestä tiedetään vähiten ja leimataan tästä syystä turhaksi. Tai ainoa asia, joka muistetaan on katoaminen ja psykoosi. Joten aika varmasti hänellä on vain voitettavaa.
Onneks sentään Robin eikä joku Benjamin tms. :'D
Jos Robinin tilalla olisi joku unohdettu menneisyyden artisti, olisi artistikattaus täys fiasko
Vierailija kirjoitti:
Olli ja Irina laulamassa Haberin biisejä. Huutonaurua.
Ollin vedosta tuskin jää jälkipolville kerrottavaa :D
Sit kuunnellaan Spotifystä Ollin buum kahia ja Robinin joutsenlaulua? Vai Niken joutsenlaulua, oisko se parempi ?