Voiko joku takoa mun päähän järkeä vai pitäiskö vaan luovuttaa
Haluan pois, kuolla siis. Mutta kun mulla on noita pieniä lapsia. Mä oon järkeistänyt kuitenkin että niillä on tosi hyvä isä ja paljon tukiverkostoa ympärillä. Ja mä en oo kovin hyvä äiti kuitenkaan. Siis en ole hyvä äiti, ollenkaan. Eikö se ole niille lapsille tässä tapauksessa ihan sama/jopa hyvä asia jos menen pois? Parhaassa tapauksessa mieheni löytää hyvän naisen itselleen joka kohtelee lapsiani hyvin. Vaikka ei haluaisi äiti heille olla niin olisi silti varmasti parempi äiti kun minä.
Kommentit (17)
Eli huomiota haluaisit? Mitä jos googlaisit ihan itse auttavan puhelimen numeron ja soittaisit sinne sitä saadaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Eli huomiota haluaisit? Mitä jos googlaisit ihan itse auttavan puhelimen numeron ja soittaisit sinne sitä saadaksesi.
Halusitko sinä huomiota tällä kommentilla? Vai taputuksia olalle? Hyvä hyvä 👏 👏 👏
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole hyvä äiti? Määrittele, miten käyttäydyt ja millainen olet.
En jaksa tähän nyt määritellä. Riittäisikö se että olen oikeasti huono äiti. En pahoinpitele lapsiani, jos joku sitä miettii. Jos vain voisit uskoa että olen huono äiti ja sitten vastaisit kysymykseeni? Osaisitko? Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusitko sinä huomiota tällä kommentilla? Vai taputuksia olalle? Hyvä hyvä 👏 👏 👏
En koe tippaakaan empatiaa ihmisiä kohtaan, jotka kerjäävät keskustelupalstoilla huomiota itsemurhauhkauksilla. En varmasti ole ainoa tällä palstalla, jonka lähipiirissä on itsemurhan tehneitä ja silloin nämä huomiohuoraajat eivät jaksa paljon myötätuntoa herättää. Apua saa terveyskeskuksesta ja ensi hätään voi auttaa jo auttavaan puhelimeen soittaminen, ei keskustelupalstalle kirjoittelu.
Koitko ennen lasten hankintaa, että haluat äidiksi tai sinusta olisi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe tippaakaan empatiaa ihmisiä kohtaan, jotka kerjäävät keskustelupalstoilla huomiota itsemurhauhkauksilla. En varmasti ole ainoa tällä palstalla, jonka lähipiirissä on itsemurhan tehneitä ja silloin nämä huomiohuoraajat eivät jaksa paljon myötätuntoa herättää. Apua saa terveyskeskuksesta ja ensi hätään voi auttaa jo auttavaan puhelimeen soittaminen, ei keskustelupalstalle kirjoittelu.
Huomaa kyllä että et koe empatiaa. Eihän sitä sinulta pyydettykkään. Mutta toisten haukkumien huomiohuoraajaksi?-noh, saitpa ajatukseni vähän eri raiteille hetkeksi. Kiitos siitä. Myös minun veljeni on tehnyt itsemurhan jos se sinua helpottaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koitko ennen lasten hankintaa, että haluat äidiksi tai sinusta olisi siihen?
Koin. Ap
Jospa ottaisit yhteyttä jonnekin mistä saisit lapsille tukiperheen ja itsellesi keskusteluapua koska lienet masentunut.
Voisitko avata hieman lisää tuntemuksiasi? Nro6
Kuulostat oikeasti vakavasti masentuneelta, ajatusvääristymä nyt ( sinut voisi korvata jne). Sopisiko sinulle sellainen diili, että kokeilet hoitoa ajan x, ja alat miettiä tekoja sen jälkeen. Se voi toimia, hoito siis, ainakin osittain. Ajattele mitä ajattelet, ajatus ei tapa, mutta älä puhu siitä kuin hoidossa. Sopisi näin?
Hei!
Takaan sinulle, että tuhoat lasten loppuelämän turvallisuudentunteen tekemällä itsarin. Siinä vaiheessa, kun päättää tehdä lapsia, ei ole enää mahdollisuutta tehdä noin itsekkäitä päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat oikeasti vakavasti masentuneelta, ajatusvääristymä nyt ( sinut voisi korvata jne). Sopisiko sinulle sellainen diili, että kokeilet hoitoa ajan x, ja alat miettiä tekoja sen jälkeen. Se voi toimia, hoito siis, ainakin osittain. Ajattele mitä ajattelet, ajatus ei tapa, mutta älä puhu siitä kuin hoidossa. Sopisi näin?
Kiitos. Yritän miettiä mitä tehdä. Mulla on ihan kauhea olo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Yritän miettiä mitä tehdä. Mulla on ihan kauhea olo. Ap
Ole hyvä, varaa aika huomenna! Jaksaa vielä vähän!
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Takaan sinulle, että tuhoat lasten loppuelämän turvallisuudentunteen tekemällä itsarin. Siinä vaiheessa, kun päättää tehdä lapsia, ei ole enää mahdollisuutta tehdä noin itsekkäitä päätöksiä.
Tämä kirjoittaja ei tiedä mistä puhuu! Kukaan ei tiedä toisten taustoja ja mikä on parasta!
Miksi et ole hyvä äiti? Määrittele, miten käyttäydyt ja millainen olet.