Vähentääkö hedelmättömyys naisessa kiinnostusta?
Eli jos ei ole mitään tarkoitusta (yhteisiä) lapsia hankkia niin vähentääkö se kiinnostusta, että nainen ei voi saada lapsia?
Jos suhde ei edes kehity vakavampaan niin voiko se vähentää seksuaalista kiinnostusta?
Itse olen siis eronnut ja minulla on kolme lasta, mutta olen saanut heidät ivf-hoidolla (koeputkihedelmöitys) mahdollisuus että tulisin luonnollisesti raskaaksi on jotain 0,00001 prosentin luokkaa. Exän kanssa ei käytetty ehkäisyä koko 7 vuoden aikana kun seurusteltiin enkä siis raskaaksi tullut ennenkuin hoidoista..
Kommentit (6)
Ethän sä hedelmätön ole jos ne lapset on sun omilla soluilla hedelmöitetty? Vai oletko biologisesti heidän äiti?
Hedelmättömyys lisää haluttavuutta, lapset vähentävät sitä.
Siis aikuinen mies ottaa mieluummin naisen jolla ei ole lapsia kuin kolmen lapsen yh:n
On omilla soluilla.. Ensin tuli tyttö ja sitten kaksoset tärppäsi toisella hoitokierroksella. Ap
En ole mies, mutta minusta on karmivaa että olet luonnottomasti lapsia tehtaillut. Jos et 7 vuoden aikana raskaaksi tullut niin ei sinua ollut silloin äidiksi tarkoitettu.
Lapset vähentää haluttavuutta, mutta hedelmättömyys on hyvä, kun sitten voi vetää paljaalla huoletta, kunhan ei ole tauteja.