Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penikseni on paksumpi kuin tyttöystäväni ranne :D

Vierailija
22.01.2017 |

Mitattiin juuri äsken.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama mitta. Enkä minä ole mitenkään pienikokoinen nainen, vaan 177/70.

Vierailija
2/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja nyt äkkiä vauva.fi palstalle kerskumaan" juu, tässä tapauksessa ei auta edes iso värkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun tyttöystävä 5-vuotias?

Vierailija
4/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vehje on yhtä paksu kuin tyttökaverin peukalo.Silti olen onnellinen.

Vierailija
5/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitattiin juuri äsken.

Huomenna arki alkaa ja sullakin koulupäivä taas edessä. Tuutko ruokavälkällä sit jatkaan juttua?

Vierailija
6/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla on kyllä helevetin ohut käsivarsi.

Vierailija
7/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n mielestä on kivaa että tyttöystävä on anorektikko ja tarvitsee apua? 😳

Vierailija
8/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki penikset joita itse olen nähnyt ovat olleet rannettani paksumpia. En ole mittaillut mutta kyllähän sen huomaa kun ottaa toisella kädellä kiinni ranteesta/peniksestä.

Vierailija
9/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassu Halonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitattiin juuri äsken.

Huomenna arki alkaa ja sullakin koulupäivä taas edessä. Tuutko ruokavälkällä sit jatkaan juttua?

Joo, mä tuun. :) Mitä sä aiot huomenna tehdä? Ap

Vierailija
10/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki penikset joita itse olen nähnyt ovat olleet rannettani paksumpia. En ole mittaillut mutta kyllähän sen huomaa kun ottaa toisella kädellä kiinni ranteesta/peniksestä.

Jep, jep :)

Vierailija
11/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n mielestä on kivaa että tyttöystävä on anorektikko ja tarvitsee apua? 😳

Mulla ei ranteessa yhtään läskiä ja saan juuri ja juuri peukulla ja keskisormella kiinni rnateeni ympäri. Kyllä ottaisin tuon paksuista vehjettä mielellään ; )

Vierailija
12/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka paksu ranne sillä tyttöystävälläsi on. Minulla on mielestäni aika kapeat ranteet ja sain mittaa kiristämällä 16cm ympärysmitaksi, joka on peniksen ympäryksenä aivan poikkeuksellisen paksu. 

Vierailija
13/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko panettaan

Vierailija
14/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka paksu ranne sillä tyttöystävälläsi on. Minulla on mielestäni aika kapeat ranteet ja sain mittaa kiristämällä 16cm ympärysmitaksi, joka on peniksen ympäryksenä aivan poikkeuksellisen paksu. 

Ei ole kyllä kovin kapeat, minulla on 13,5cm ranteen ympärys eivätkä ole mitenkään silmiinpistävän kapeat ruumiinrakenteeseeni nähden.

Vierailija
15/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä kovin kapeat, minulla on 13,5cm ranteen ympärys eivätkä ole mitenkään silmiinpistävän kapeat ruumiinrakenteeseeni nähden.

No minä olenkin mies. 

Vierailija
16/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon mitan minäkin ylitän niukasti penisrenkaan kanssa. 

Vierailija
17/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä!

Vierailija
18/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 cm

Ap

Vierailija
19/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla suomalaisille miehillä se on paksumpi kuin heidän oma reitensä!

Vierailija
20/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna on pienempi kuin naisen ranne. Kuitenkin tuotakin on kehuttu isoksi. En ole mitannut niin ei silleen tiedä tarkkaa mittaa. Vessapaperi rullaan olen koko juttujen takia testannut. Tiukkaa teki ja rulla vähän halkesi mutta noin suunnilleen mahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi