Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet tuntenut mieletöntä seksuaalista vetoa mieheen, niin onko seksikin ollut odotusten mukaista?

Vierailija
22.01.2017 |

Tilanne tämä: tunnen ihan tajutonta seksuaalista vetoa mieheen, josta en varsinaisesti pidä ja jonka kanssa ei ole ollut sen kummemmin flirttiä. Olen aika siveä nainen (naimisissa) enkä muista tunteneeni näin edes miestäni kohtaan seurustelun alkuaikana vaikka melko villiä ja menevää meilläkin on ollut ;)

Tämän miehen läsnäollessa suoraan sanottuna pöksyt kastuu ja en voi ajatella kuin yhtä asiaa. Hänen lähellään on ahdistava olla ja tunnen itseni hölmöksi kun haluaisin vaan repiä vaatteet päältä. Hän on ihan ok näköinen mutta ei mikään superkomea eikä me ns. tulla juttuun muulla tasolla mitenkään. Mitä ihmettä tämä on?!?

En aio pettää miestäni mutta mielenkiinnosta (ja itseäni kiusatakseni) kysyn teiltä jolla ollut sama kokemus: jos olette päässeet tällaisen selittämättömän himotuksen kanssa sänkyyn, onko se ollut odotusten arvoista vai onko tunnelma lässähtänyt?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole vastannut. Ei sitä päällepäin voi nähdä tai tuntea millainen toinen on sängyssä. Sitä paitsi veikkaisin, että vaikka toinen sattumalta olisi hyväkin, niin katuisit niin älyttömästi pettämistä, ettei se sitten enää niin kivaa olisikaan.

Vierailija
2/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, jokaisen 3n miehen kanssa jotka moisia tunteita ovat herättäneet. Elämäni parhaita seksikokemuksia, ehdottomasti. Toki vaatinut sen, että vastapuolella ollut sama himo minua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäät jostain syystä viehättää siinä mielessä... Liekö kyse jostain seksuaalisesta vallasta jota tekisi mieli päästä käyttelemään näihin tapauksiin ja samalla vähän purkaa sitä ärsyttävää lataumaa! :D

No enivei. Mulla seksi näiden himotusten kanssa ei ole ollut kummoista loppupeleissä.

Vierailija
4/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ja miehet itse olleetkin sitten lahnoja ja vain nauttineet suurimman osan aikaa minun tehdessä "työt".

Vierailija
5/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ainakin yksi iso pettymys on ollut. Yksi oli sellainen äärettömän komea mies ja olin aivan litimärkänä aina kun näin hänet. Sitten kun päästiin asiaan, hän vain runnoi menemään, kun vihdoin viimein löysi oikean paikan.

Sitten taas oli eräs mies, joka oli ihan kivan näköinen ja mukava, mutta aluksi tuli sellainen friendzone-fiilis hänestä. Mutta olin kovassa puutteessa ja ajattelin, että mikäs siinä, jos sinne asti hommat etenevät. Ei kuitenkaan mikään vastenmielinen tyyppi ollut. Ja voi luoja, miten taitava hän oli. Sanoisin, että oli kyllä ehdottomasti parasta, mitä olen saanut. Tälläkin hetkellä treffit sovittuna hänen kanssaan. Ihana.

Vierailija
6/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kanssa suurta himoa yhtä työkaverimiestä kohtaan, molemmat ollaan varattuja. Saan helposti, joten tiedän vielä, että olisin niin kiihottunut hänestä, ettei hänen tarvitsisi kin työntyä sisään niin se riittäisi. Ei minun mieskään juuri esileikkejä harrasta ja saan silti muutamassa minuutissa.

Mutta ei tule toteutumaan erinäisten asioiden takia. Joten yritän vaan jättää himoni taakse ja keskittyä muuhun.

Vierailija
7/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollu parempi vaan haaveilla... mies oli aika ärsyttävä mutta jostain käsittämättömästä syystä halusin häntä.. miehellä oli suuret puheet mutta pieni...... siitä ei meinannut tulla mitään, tunsin olevani lapsen kanssa hommissa, inhotti ja kadutti että meninkin niin pitkälle. Ja oli muuten ärsyttävä touhujenkin aikana, kertoili kuinka tykkäisi mieluummin posliinista ym.. ei sitä osaa selittää miksi ihmeessä tunsin vetoa koko tyyppiin..

Vierailija
8/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilu ja flirttivaihe kaikkein parasta. Vielä koskettelu ja esileikkiosuus ihan kuumaa mutta varsinainen paneminen / rakastelu oli varsinainen pettymys. Ihan perusjyystöä vaikka mies kyllä varmaan luuli olevansa unelmien rakastaja.

Vierailija
9/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttivaiheessa kävimme molemmat niin kuumana ja himoitsin miestä hulluna.No eipä siitä miehestä ollut paljoa iloa kun hommiin asti päästiin, löysä muna ja laukesi heti. 

Vierailija
10/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksiä ikinä on ollut tyypin kanssa, joka ei todellakaan olisi koskaan kiinnostanut, mutta ajauduttiin viettämään aika ayhdessä ja siitä se sitten ilta eteni.. Ajallisesti seksi tuli aika nopeasti ja muu illanvietto ja jutustelu sen jälkeen. >Muutama kerta myöhemmin sitten pikaiset vielä ja turistiin päälle kunnes jaksoi kotiin suunnata.

Vierailija
11/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus kuin muillakin. Seksi ei ollut niin kummoista, vaikka vieläkin suutelee niin että taju lähtee. Yllätyin kyllä miten iso miehellä on.

Vierailija
12/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa toki miehetkin vastaavia kokemuksia! Onko todella himottava nainen osoittautunut plääh-kokemukseksi tositoimissa?

Ap

Vierailija
13/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne himottavimmat on olleet parhaita. Joskus olen kokeillut miehiä hyvän seksin toivossa ilman sen suurempia kiksejä, niin pettymyksiä ovat olleet. Varmaan sama toisin päin. Ei ilman himoa kannata panna.

Vierailija
14/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaan on jo heti siitä jännitteestä tiennyt ja viimeistään suudellessa tullut selväksi, että millaista kyytiä on luvassa. Ei ole tutka kertaakaan erehtynyt.

Vierailija
15/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun lataus on kova molemmin puolin niin on yleensä kyytikin sen mukaista eli hyvää tai erittäin hyvää.

Vierailija
16/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, ensimmäiset vastaukset saivat minut järkiini ja päättämään että unohdan koko tyypin, nyt sitten kolme viimeisintä sai miettimään että mitä jos kuitenkin... ähhh, alkoi taas p****taa kun edes ajattelen koko miestä. Järkihän tässä lähtee ;)

AP

Vierailija
17/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut aivan mieletöntä himoa yhteen mieheen menneisyydessäni. Sellaista että järki meinasi lähteä, ja seksikin oli kyllä upeaa, taivaallista ilotulitusta. Molemmat halusimme toisiamme tosi kovaa, ja meno oli sen mukaista. Unohtumattomia kokemuksia kyllä 😊!!!

Vierailija
18/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ei ole ollut mitään järisyttävää seksiä pikkuhousut kastelevien miesten kanssa, mutta tämä viimeinen on poikkeus. Tapasin työpaikallani meillä töitä projektissa tekevän miehen (siis toisesta firmasta), joka sai pikkuhousut kastumaan. Sain selville, että hän oli naimisissa, joten en tehnyt mitään yrityksiäkään vaikka sydän läpätti aina kun hän kävi ja piti käydä purkamassa paineet vessassa hänen lähdettyään. Sitten olin vieraalla paikkakunnalla seminaarissa ja yllätys, yllätys, hän osallistui myös. Järjestin ilalla ravintolassa itseni hänen pöytäänsä ja huomasimme muun muassa musiikkimakumme ja harrastuksiemme matchäävän. No, annoin ymmärtää, että olen valmis vaikka mihin ja niinhän siitä tuli unelmien yö. Olihan se iso, mutta ei se mitään ratkaissut, sillä hän teki minulle ensimmäsen orkun jo ennen sisään työntämistä. Se ei mahtunut suuhuni, mutta tykkäsihän se päältä nuolemisestakin. Emme paljon nukkuneet, ei vaan nukuttanut, kun oli sellainen aarre vieressä. Vaihdoimme puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet.

Entä sitten? Jännitti kovasti, kun hän tuli taas käymään, mutta kumpikin piti pokan. Heti hänen lähdettyään, sain s-postia, jossa  kysyttiin, voisiko hän tulla käymään. Totta kai suostuin ja taas valvoimme miltei koko yön yhdessä. Näitä tapaamisia meillä on nyt pari kertaa kuussa. Emme ole puhuneet mitään suhteemme tulevaisuudesta mutta en usko, että hän eroaa. Enkä minä vaadi sitä. Minulle riittää saada olla hänen kanssaan näinkin.