Mistä voi ostaa paksuja sukkahousuja jotka vastaa kokomerkintää?
Kommentit (10)
Jos oikeesti ostaisit oikean kokoisia etkä liian pieniä? Tsekkaa oma kokosi luotettavasta taulukosta huolellisten mittausten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti ostaisit oikean kokoisia etkä liian pieniä? Tsekkaa oma kokosi luotettavasta taulukosta huolellisten mittausten jälkeen.
Ostin jopa kokoa liian isot. Normisti menee S ja ostin M. Revi siitä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin jopa kokoa liian isot. Normisti menee S ja ostin M. Revi siitä! Ap
Mitä pitäisi repiä? Revi sinä niitä liian pieniä sukkahousujasi.
Mitä väliä on kokomerkinnällä, kunhan ovat sopivat? Kun on ostanut yhdet vääränkokoiset, ostaa seuraavaksi samaa mallia tarpeeksi paljon isommat tai pienemmät.
Sukkahousujen koot ON tosi pieniä! Itse otan aina isoimman mahdollisen, eli tyyliin oikea olisi m ja otan xxl koon. Ja silti ne joskus jää puoleen reiteen!!! Enkä todellakaan ole pitkä (165) enkä edes kovin paksujalkainen.
On niin totta. minä olen pitkäsäärinen. Olen useammat paksut sukkikset ostanut hutikokoa vaikka koko ajan isompaan vaihtanut. Haarakiila jää liian alas ja isot koot sitten valuu heti koska en ole ylipainoinen. Onneksi lyhyempiä tyttäriä joille voinut antaa ne. Paketissa olevia sukkiksia aika vaikeaa kokeilla kaupassa..
Minimanin 'Emily'-sukkikset vastaa hyvin merkittyä kokoaan,on halvat ja kestävät.
Sukkahousuthan ostetaan pituuden perusteella ei leveyden. Esim. itse ostan XL kokoisia, vaikka muissa vaatteissa kokoni on M. Mutta olen 180 cm, ja M kokoiset sukkikset valuu puolireiteen.
Aika harvoin sukkahousujen kokotaulukosta löytyy 180 cm sopivia sukkahousuja. Välillä pituus on riittänyt, vaikka pituuden puolesta suurinkin koko on liian lyhyt. Sellaisia, missä ei ole kokotaulukkoa ollenkaan, on turha ostaa ollenkaan. Kokonumerointi ei ole mitenkään valmistajien kesken vertailukelpoinen. Itsellä XL saattaa olla sopiva, tai juuri polvien yläpuolelle nouseva, johon mahtuisi leveyssuunnassa pari kaveriakin.
kaupasta