Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna seksiä kuin pari kertaa kuussa?

Vierailija
21.01.2017 |

EROANKO ? suoraan sanoen v*tuttaa...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt. Mun mies antoi viimeksi vuosi sitten. Pari kertaa kuussa olisi ihan mahtavaa.

Vierailija
2/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne.... Marraskuussa ei kertaakaan, joulukuussa kerran ja tammikuu näyttää menevän samoin. Ei elettäkään läheisyyteen.

Ja on vielä nuorempi kuin minä! Argh. Mä - en - kestä - enää!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa miestenne kanssa.

Jos ei auta ja teillä ei lapsia niin ero on ihan hyvä vaihtoehto.

-setämies

Vierailija
4/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa viimeksi.. Aloittajalla ihan hyvä tilanne.

Vierailija
5/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota hätiköiden jos arki muuten sujuu, salarakas on parempi ratkaisu seksin puutteeseen.

Vierailija
6/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hankalaa, jos halut eivät kohtaa. Parisuhde on kompromisseja, joten vähemmän haluava voisi muuttaa asennoitumista siten, ettei aina tarvitse haluta vaan suostuvaisuus riittää. Jos toinen haluaisi joka päivä ja toinen kerran kuukaudessa niin olisiko sopiva tahti pari kertaa viikossa.

Vierailija
7/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa rakastajat. Itse päätätte omasta seksielämästänne. Seksittömyyteen ei ole pakko suostua, minä en ikinä suostuisi. N40

Vierailija
8/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa rakastajat. Itse päätätte omasta seksielämästänne. Seksittömyyteen ei ole pakko suostua, minä en ikinä suostuisi. N40

Siis salasuhde? Osa meistä naisista on rehellistä sakkia. Suosittelen eroa, jos tilanne on jatkunut pitkään eikä mikään ole auttanut. Pihtaavan miehen katseleminen alkaa nimittäin vituttaa liikaa pidemmän päälle, niin ero siitä lopulta kuitenkin tulee.

Meillä tuo pari kertaa kuussa on ollut satunnainen minimi, toteutuma yleensä 4-10 krt/kk. Kompromissitkaan eivät näissä asioissa oikein toimi, koska kuka nainen haluaisi miehen vastentahtoisesti panevan?

Vierailija
9/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan missään nimessä puhuko niiden miestenne kanssa. Lähettäkää jotain outoja signaaleja joita miehen tulee tulkita oikein 

Vierailija
10/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko vakuuttunut, että suuri osa haluttomuudesta johtuu nimenomaan siitä, ettei oma kumppani kiinnosta. Joten eroaisin.

Vierailija
11/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mielenkiintoista, että kun nainen ei anna miehelleen seksiä niin hän on silloin niin itsekäs, seksikäs, vahva ja feministinen. Mies ei saa tietenkään pettää koska sillo on sika ja paskiainen.

Jos mies ei anna seksiä niin silloin mies on pihtaaja ja sika. Nainen saa hankkia tietenkin seksisuhteen koska nainen itsenäinen ja vahva

Vierailija
12/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluton mies käsitteenäkin on outo. Jos naisen kanssa elää parisuhteessa, niin kyllä rakastaan myös rakastelee säännöllisesti. Nainen siinä pikemminkin joutuu toppuuttelemaan, että eikö sinulla ole muuta kuin seksi mielessä. Mutta ovat miehet todistetusti maailmanhistoriassa muutakin ajatelleet, kun aikaa on riittänyt esim. keksintöjen tekemiseen.

Vierailija
13/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
14/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluton mies käsitteenäkin on outo. Jos naisen kanssa elää parisuhteessa, niin kyllä rakastaan myös rakastelee säännöllisesti. Nainen siinä pikemminkin joutuu toppuuttelemaan, että eikö sinulla ole muuta kuin seksi mielessä. Mutta ovat miehet todistetusti maailmanhistoriassa muutakin ajatelleet, kun aikaa on riittänyt esim. keksintöjen tekemiseen.

Kuinka usein on mielestäsi säännöllisesti? Jos nainen haluaisi joka päivä ja vaikka parikin kertaa ja mies pari kolme kertaa viikossa, niin kyllähän mies halutomalta tuntuu vrt. halukkaampi nainen.

Puheen kääntäminen naisten älyn vähättelyyn oli kyllä kerrassaan ihmeellinen siirto.

Vierailija
15/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ja miten Ap panostat ulkonäköösi? Mitä uutta ja kiinnostavaa olet tuonut seksiinne ajan myötä?

Vierailija
16/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ihme ukkoja. Miten voi olla ettei tee mieli seksiä? Itse hankkisin rakastajattaren tai laittaisin lusikat jakoon jos vaimo ei antaisi kuukauteen. Ollaan kuitenkin oltu yhdessä jo 20 vuotta enkä ole enää ihan nuori ori mutta panettaa silti jatkuvasti.

Vierailija
17/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vaan missään nimessä puhuko niiden miestenne kanssa. Lähettäkää jotain outoja signaaleja joita miehen tulee tulkita oikein 

Lukemattomat kerrat puhuttu. Ja erittäin varovaisesti syyllistämättä jottei toinen loukkaannu.  Toinen lupaa että asiaan tulisi muutos. Samaa rataa jatkuu.

Mistä hitosta sä toisten puhumattomuuden ja signaalit tiedät?  T: ei ap

Vierailija
18/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttu on ja puhutaan taas kunhan tämäkin kuukausi tulee täyteen.

Mutta vastaanotto on ihan samanlainen kuin jos mies puhuttelisi pihtaavaa vaimoaan:

- taas syyllistät, ikinä et ole mihinkään tyytyväinen, jatkuva vonkaaminen vaan saa haluamaan vähemmän

- jos kerrot kauniisti miten 20v olet ottanut huomioon miehen toiveet esim läheisyyden ja seksin suhteen ja nyt lopultakin toivot saavasi jotain vastinetta niin olet kauhea vaativa bitch

- tai sitten lyö leikiksi ja rapsuttaa kuin koiraa kun sanon ettei ole halattukaan kuin uudenvuoden päivänä.

Meidän perheessä ei koskaan tarvitse mitään tulkita vaan asiat otetaan puheeksi suoraan. Se ei vaan auta kun toinen ei osaa/halua muuttua tai edes joustaa. Sanotaan että voi muuttaa vain itseään mutta pitäisikö mun todella muuttaa itseni puutteessa olevaksi ja pystyyn kuivaneeksi vain siksi että avioliitto (erittäin hyvä sinänsä) pysyy kasassa eikä tule "paineita" toiselle? En suostu.

Olemme sitä paitsi jo suhteen alussa sopineet (mies tätä itse ehdotti) ettei meidän suhteesta kuole fyysinen puoli. Tai jos kuolee niin on lupa hakea läheisyys muualta.

Tästäkin muistutan taas 31.1

Vierailija
19/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas vaimo "ei anna" ja ei muutenkaan mitään läheisyyttä. Huomasin tuossa myös että ei toivota huomenia tai hyvää yötä edes. Järjetöntä olla yhdessä mutta niin vain vuodesta toiseen ollaan. Elämäähän tämä vain on, voi olla sitten vuosien päästä pari katkeraa vanhusta kiikkustuolissa.

Vierailija
20/31 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näin käy, kun nainen kerää 10-20 kg ylimääräistä ja/tai leikkaa hiuksensa lyhyiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi