Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 22v nuori nainen ja minulle on tärkeää, että mies on HERRASMIES!

Vierailija
21.01.2017 |

Olen siis 22-vuotias, kaunis, hoikka nuori nainen. Minä haluan itselleni sellaisen miehen, joka on herrasmies! Eli kunnioittaa naista, arvostaa naistaan ja osoittaa sen naiselle.

Eli tässä on vaatimuksia, mitä haluan tulevalta mieheltäni:
- Ikä: Iällä ei hirvittävän paljon merkitystä ole. Mielellään vähän minua vanhempi, ei mielellään kuitenkaan yli 30-vuotias. Tämä ei nyt kuitenkaan niin ehdoton ikä ole, jos muuten todella ihana mies sattuisi kohdalle. En kuitenkaan usko, että yli 40-vuotias käy missään tapauksessa, syy tähän on se, että olisimme yksinkertaisesti ns. "liian eri maailmoista".
- Ikää tärkeämpi on kuitenkin miehessä KYPSYYS! Nimenomaan se henkisen puolen kypsyys. En halua miestä, joka on henkisesti pikkupojan tai teinipojan tasolla, joka ei osaa keskustella ollenkaan ja puheenaiheet ovat jotain aivan lapsellisia. Myös miehen tekemiset tai harrastukset voivat olla lapsellisia, eli tarkoittaa vaikka videopelejä tai mopojen rassaamista. Nuo eivät ole herrasmiehen piirteitä. Keskustelukykyisyys ja kyky kuunnella taas ovat herrasmiehen piirteitä ja kertovat myös miehen kypsyydestä.
- Miehen pitää pitää itsestään huolta. Eli miehen on oltava ulkonäöltään sopusuhtainen. Ei mikään lihaskimppu, mutta ei myöskään ylipainoinen, eikä langanlaiha. Tyylikäs pukeutuminen kuuluu herrasmiehen ominaisuuksiin, samoin kuin hygieniasta huolehtiminen.
- Herrasmies on sellainen, joka huolehtii parin taloudellisista velvoitteista. Herrasmies tarjoaa naiselleen, kun ollaan vaikka jossain syömässä. Herrasmies maksaa maksut. Herrasmies myös ostaa naiselleen sellaista, jota nainen kovasti mielii.
- Herrasmiehen käytökseen kuuluu lisäksi todellakin mm. naisen kehuminen erilaisilla sopivilla hellyydenosoituksilla ja kaikki sellaiset pienet hyvät teot, kuten takin auttaminen naisen päälle ja päältä, oven avaaminen naiselle jne.

Eli miehet. Ottakaa oppia, millainen on herrasmiehet ja olkaa herrasmiehiä!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ihmisten pitäisi olla kohteliaampia toisilleen sukupuolesta riippumatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla