Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän meininki

Vierailija
21.01.2017 |

Olen saanut koko teini-ikäni ja aikuisikäni (vaikka en itseäni AIKUISEKSI mielläkään, mutta puhe on nyt iästä) huomiota ja kehuja. Pidän aina tissit ja sääret piilossa, joten kehut ja huomio koskevat nimenomaan naamaa, mikä on enemmän kuin fine minulle. Olen muutaman kerran jossain asiayhteydessä maininnut näistä asioista poikaystävälle, jonka reaktio on suorastaan hämmästyttävä. Poikaystävä vain vähättelee ja sanoo, että saahan sitä kaikkea kuvitella, heh... Olen ilmeisesti kuvitellut koko elämäni kaikki katseet + ääneen sanotut ja netissä kirjoitetut kehut. Kuvitellut kaikki ne ihastuneet pojat ja miehet... Miksi oma poikaystävä ei voi vain olla iloinen siitä, että tyttöystävä on muidenkin mieleen, mutta ei halua muita miehiä? Aika selvää mustisteluahan tuo käytös on, mutta silti ei tunnu kovin kivalta. Alussa poikaystävä kehui minua kauniiksi usein.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen naislapsi. Eikö isukki sanokaan ,  että olet maailman kaunein prinsessa?

Vierailija
2/3 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai entinen poikaystävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naislapsi. Eikö isukki sanokaan ,  että olet maailman kaunein prinsessa?

En ymmärrä miksi oma huono itsetunto täytyy purkaa minuun ja yrittää pahoittaa toisen mieli turhaan. Kyllä poikaystävän huono itsetunto on tiedossani.

Ehkä olen pinnallinen, mutta näin olen elänyt aina, enkä halua koskaan olla huomaamaton. Minä saan iloisuutta ja onnellisuutta hyvännäköisyydestä ja huomiosta.