Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2017 |

Taas se alkaa! Mikä meininkileissön? Mitä laitetaan? Mitä jäbä duunaa? Mitkä ovat odotukset uudesta kaudesta?
Sitähän sä kysyit.

Kommentit (626)

Vierailija
461/626 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti! Miks musta tuntuu et amurin enkeli olis tippunu, mut joku taustalla päätti, ettei kukaan putookkaan. ARGH!

Miks mä katon tätä roskaa >.<

Vierailija
462/626 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti! Miks musta tuntuu et amurin enkeli olis tippunu, mut joku taustalla päätti, ettei kukaan putookkaan. ARGH!

Jaa mistäs sellainen foliohattu-tuntuma tuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/626 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös levyraatisketsin konsepti löytyy täältä, juuri pohdittiin, miksi pähkinät takertuu kurkkuun :)

Vierailija
464/626 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä äänestystä tehdä jo nyt?

Vierailija
465/626 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko siitä, että tää porukka ei ossa kusettaa luontevasti. Ei mua haittaa, vaikka eivät improvisoi ollenkaan, mut esittäis ees uskottavasti et kyseessä olis improvisaatioon perustuva ohjelma.

Ja veikkaan et ens viikol katsojamäärät tippuu, kun tällä kertaa äänestyksel ei ollutkaan mitään merkitystä. Ainakin toivon, et porukka ei anna kusettaa itseään. Ite en äänestäny, mut tollanen rahastus ilman vastinetta on kans sen verran läpinäkyvää toimintaa, et kiitti mulle riitti. Paskaa saa ilmasekski.

Vierailija
466/626 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko siitä, että tää porukka ei ossa kusettaa luontevasti. Ei mua haittaa, vaikka eivät improvisoi ollenkaan, mut esittäis ees uskottavasti et kyseessä olis improvisaatioon perustuva ohjelma.

Ja veikkaan et ens viikol katsojamäärät tippuu, kun tällä kertaa äänestyksel ei ollutkaan mitään merkitystä. Ainakin toivon, et porukka ei anna kusettaa itseään. Ite en äänestäny, mut tollanen rahastus ilman vastinetta on kans sen verran läpinäkyvää toimintaa, et kiitti mulle riitti. Paskaa saa ilmasekski.

Tämän viikon äänet siirtyvät vaikuttamaan ensi viikolle.

Eti nyt jo hyvissä ajoin laitospaikka.

Vierailija
467/626 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous on minusta tällä kaudella toiminut paremmin kuin aiemmin. Näyttelijöistä mun suosikkeja on Pilvi, Mikko ja Timo. Sketsihahmoista ei oikein muut iske paitsi Aina.

Odotin enemmän Kaisa Helalta, oon tykännyt hänestä Kätevä emäntä-ohjelmassa. Mutta eihän impro ole kaikkien juttu.

Vierailija
468/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amurin enkeli olisi tippunut jos ois mennyt oikein. Mutta tuotanto ei halua sen paskan tippuvan vaan leipoo siitä voittajaa. Ja sehän just ärsyttää kun ihmiset on näissä äänestyksissä niin VITUN SINISILMÄSIÄ.

Ihan surkee ja rasittava koko paska enkeli.

Vierailija
469/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noilla näyttelijöillä ei ole ollenkaan keskinäistä kemiaa kuin esim Jaakko, Aku, Armi yms-aikoina oli..

Ihan hirveää, ja huomaa todellakin miten käsikirjoitettua koko paska on.

Olihan se toki aiemminkin, mutta tuosta se paistaa niin läpi. Roopekin on tosi huono.

Vierailija
470/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vää vää vää, kaikki on aina perseestä. Ei ne entiset kaudet mitään timanttia olleet. Ennemminkin vittumaista kateltavaa kun jengi vääntää jotain inside-läppää ja sille sitten pitäisi katsojan osata nauraa.

Vierailija
471/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa ens viikon artistivieraat jo hommattu jokaiselle hahmolle oma. Nii ei voinu täl viikol puottaa ketää ettei tarvii peruu artistien tuloa. En tiiä, villi veikkaus

Vierailija
472/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putous on minusta tällä kaudella toiminut paremmin kuin aiemmin. Näyttelijöistä mun suosikkeja on Pilvi, Mikko ja Timo. Sketsihahmoista ei oikein muut iske paitsi Aina.

Odotin enemmän Kaisa Helalta, oon tykännyt hänestä Kätevä emäntä-ohjelmassa. Mutta eihän impro ole kaikkien juttu.

Just samat. Timosta tykkäsin jo Napapiirin sankareissa, nää kaksi muuta on uusia ylläreitä!

Vierailija
473/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaa ens viikon artistivieraat jo hommattu jokaiselle hahmolle oma. Nii ei voinu täl viikol puottaa ketää ettei tarvii peruu artistien tuloa. En tiiä, villi veikkaus

Abdul Tuiskun vieras on varmaan Antti Tuisku.

Vierailija
474/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän oli mielestäni ainakin osittain oikeassa. Yritetään vaan saada ihmisiä viikon aikana äänestämään lisää 'kun nyt äänet todella vaikuttaa'. Eli he jotka eivät olleet äänestäneet sitä idoliaan: Amuuria tai IsäNitroa (todennäköisesti häntä), jotka olivat pudotusuhan alla, nyt ainakin äänestävät.

Itsestänikin tuntui huijaukselta ja olo pettyneeltä, kun ketään ei tiputettukaan vaikka tarkoitus on tiputtaa. En kyllä äänestänytkään.

Vierailija
475/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amurin enkeli olisi tippunut jos ois mennyt oikein. Mutta tuotanto ei halua sen paskan tippuvan vaan leipoo siitä voittajaa. Ja sehän just ärsyttää kun ihmiset on näissä äänestyksissä niin VITUN SINISILMÄSIÄ.

Ihan surkee ja rasittava koko paska enkeli.

Selitätkö miksi tuotanto haluaisi enkelin voittavan?

Vierailija
476/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos pistän nyt äänet niin rekisteröityykö ne ensi lauantaille?

Vierailija
477/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän oli mielestäni ainakin osittain oikeassa. Yritetään vaan saada ihmisiä viikon aikana äänestämään lisää 'kun nyt äänet todella vaikuttaa'. Eli he jotka eivät olleet äänestäneet sitä idoliaan: Amuuria tai IsäNitroa (todennäköisesti häntä), jotka olivat pudotusuhan alla, nyt ainakin äänestävät.

Itsestänikin tuntui huijaukselta ja olo pettyneeltä, kun ketään ei tiputettukaan vaikka tarkoitus on tiputtaa. En kyllä äänestänytkään.

Jos ne äänet siirtyy ensi viikolle niin mitä siinä huijattiin?

Vierailija
478/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavinta on formaatissa se yllätysten näyttely. Nehän pitää jopa kenraalit, joihin myydään lippuja. Show on siis harjoiteltu.

Vierailija
479/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää ketkä todellisuudessa ovat edes putoomassa kun ei mitään äänimääriä näytetä.

Mtv:n rahastuskikka Putoksessa. Älkää enää äänestäkö ketään.

Vierailija
480/626 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja, ota minut pois.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan