Putous 2017 OFFICIAL
Taas se alkaa! Mikä meininkileissön? Mitä laitetaan? Mitä jäbä duunaa? Mitkä ovat odotukset uudesta kaudesta?
Sitähän sä kysyit.
Kommentit (626)
Pimppi ja pippeli. Ei helvetti.
voi luoja! Mitä tuo pimppi ja pippeli juttu on???? Oikeasti? Voi myötähäpeä.... Onko tuossa jotain hauskaa?
Roope voisi olla ihan ok, jos vain saisi lisää itseluottamosta, rentoutuisi ja lopettaisi tuon jatkuvan yliyrittämisen.
Enbusken ja Veitolan yhteishowssa yrittää kovasti ollä älykkö, tiedostava ja tiukasti tykittävä haastattelija (mikä menee tivaamiseksi ja inttämiseksi). Putouksessa taas on kova halu olla niiiiin mahdottoman hauska ja terävä-älyinen viihdetähti.
Miksei voi olla oma itsensä? Onko hänellä käsittelemättömiä itsetunto-ongelmia vai mistä tämä kaikki hyväksynnän hakeminen kumpuaa?
Minusta Roope vaikuttaa mukavalta silloin kun ei ole "rooli päällä".
Nämä sketsit ja hahmot ovat ihan yhtä huonoja kuin nuo junior-hahmot
Vierailija kirjoitti:
Kuuden euron simmi on hauskinta tämän ohjelman yhteydessä.
Just naureskelin sille ja tulin heti täältä etsimään vertaistukea, josko joku muukin nauraisi näin tyhmille jutuille. Kiitos!! Putous-läpissä menee kuitenkin minunkin rajani.
Vierailija kirjoitti:
voi luoja! Mitä tuo pimppi ja pippeli juttu on???? Oikeasti? Voi myötähäpeä.... Onko tuossa jotain hauskaa?
Minä ainakin nauroin naama punaisena kyseisellä sketsille :-D
Ei olisi tarvinnut vanhoja hahmoja, varsinkaan tuota vinkujaa
Aikamoinen mahalasku viime viikon jakson jälkeen.
Miksi tää yksi suutelee kaikkia tässä jaksossa? Yäk.
Järkyttävän huono tällä viikolla. Viime viikkonen oli parhautta!
Miten ilmiömäisen hienosti Roope arvasi nuo KAIKKI tulikokeen hahmot oikein!!!! Mikä suoritus! Virtuoosimaista :O
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä loppu oli just oikein. Tommosia perseenreikiä kun oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää yksi suutelee kaikkia tässä jaksossa? Yäk.
Kuka suutelee ketä? Oon näköjään aina onnistunu kattomaan just silloin muualle (lue: av-palstalle).
Vieläkö tähän loppuun saadaan mahdutettua jotenkin Roopen sukulainen/tyttöystävä/tyttöystävänkaveri?
Ankeinen on niin ihana mä en kestä
Näköjään yritetään pelastaa ohjelmaa noilla vanhoilla munamiehillä.. no ei sillä, Riku on hauskempi kun noi kaikki yhteensä + juontaja
Joo. Voi luoja.