Mitä sinulle tuo mieleen paikkakunta Raisio?
Kommentit (74)
Alppiruusupuisto, Hahdenniemen venesatama, lintutorni, Kuuan- Temppelivuori, Sara Hilden, autokaupat, Haunisten altaat, Krookilan juhlamummola kotiseutumuseo, Huhkon ihana juhlakartano, Pertti Karppinen , Raisionjoen kalaportaat,, mitäs muuta ???
Siellä on vielä itä-pasilaakin enemmän betonia. Maanpintakin on jostain syystä pitänyt päällystää sillä. Ei metsää, ei nurmikkoa, vain lasinsiruja betonilla
Kunnianloukkaus - poliisi ottaa yhteyttä.
Autoille ei ole tilaa keskustassa. Parkkipaikat vähissä. Ärsyttävää.
Lentopalloseura Raision Loimu ja margariinitehtaat.
Margariini- ja rehutehdas.
Mitä, kuka sara hilden? Taidemesenaatti Tampereella, kuka sitte raisiossa.
Jos jossain stadin lähiössä ihmiset karttaa jotain paikkaa kunniakujan takia, eivät kulje paikalliselle juna-asemalle, niin raisiossa kartetaan keskustan ostaria. Karsea paikka koko kaupunki mutta nuori ja menevä kaupunginjohto järkkää kyllä kaikkee mieluisaa itelleen ja kaltaisilleen, temppufillarirata, frisbeeratoja, biitsiä ja kaikkee.
Sanoisin että raisio on yksi suomen kartettavimmista paikoista, menettelee toki jos liikkuu omalla autolla jottei joudu paikallisista sekopäistä mitäön tietämään. Kaupunki jolla ei ole mitään tarjottavaa! Ei niin mitään, paitsi sekopäitten mölinää. Mites, joko on satama rakenteilla?
Raision perhepalvelut kirjoitti:
Kunnianloukkaus - poliisi ottaa yhteyttä.
Niinkö. Raision asukkailta mitä tahansa. Niillähän on ihan oma lakikirja!
Siellä asuvat sukulaiset, ei paljon muuta. Oon käynyt muutaman kerran. Turkua he ovat esitelleet.
iso tehdas jossa olin joskus kauan sitten töissäkin. oli muuten kivaa aikaa
Ruma keskusta. Kukkatalo on ainoa liike, jossa Raisiossa käyn. Kauppakeskus Myllyssä en ole koskaan käynyt.
Liekö kaupunki vai kunta? Onko Satakunnassa? Mieleen tulee, kun aikanaan olin muutaman vuoden kiinnostunut Tangomarkkinoista, niin taisi joskus joku esivalintatilaisuus olla Raisiossa.
Pikkurikollisten leikkikenttä! "Jos sinä tietäisit kuka minä olen, niin et uskaltaisi sanoa mitään!" Iso kiho, mut pelkää hitosti poliisia, juoksee karkuun! Verkostoa toki riittää!
Lastensuojeluilmoitusten kanssa siellä riittää puuhaa, onhan Vaisaaren koulu ja huumekauppiaat tästä huolta pitämässä. Tappouhkauksia jakelevia alaikäisiä, ja muuta mukavaa!
Margariini. Mitään muuta en Raisiosta ole koskaan kuullut.
Kauppakeskus Mylly. Ikea, Biltema, Hästens, Bauhaus.
Ankea harmaus ja kännirännit.